Ingezonden persbericht
Persbericht
Amsterdam, 15 maart 2005
Top 3 jongerenbureau Down Under/KidsBizz wijzigt naam en gaat internationaal
De onafhankelijke communicatiegroep Down Under bestaande uit Down Under, KidsBizz en In-game Advertising
voert deze week een belangrijke wijziging door.
De communicatiegroep neemt afscheid van de drie eigen merknamen en gaat voortaan verder onder een compleet nieuwe naam:
JuniorSenior (JRsr) Leading in Young Marketing.
De nieuwe naam maakt onderdeel uit van de strategie waarbij het bureau de meer dan 20 jaar expertise op het gebied van jongeren
gaat exporteren. JuniorSenior is hiermee reeds actief in Azië, Amerika en in Europa.
JRsr. Leading in Young Marketing start verder met een eigen continu onderzoek onder de naam Young Market Intelligence in acht
Europese landen. Daarbij worden nauwlettend de ontwikkelingen gevolgd op het gebied van trends, games, communicatie en
marketing mechanics.
Bij JuniorSenior in Amsterdam werken 23 mensen samen met nog eens 10 freelancers. Het bedrijf verzorgt fullservice communicatie
in advies en uitvoering. Alle disciplines worden in huis verzorgd (strategie, concept, design, internet, in-game advertising, pr, research,
events en audio-visuals).
Ingezonden persbericht