Ingezonden persbericht


Persbericht

Amsterdam, 15 maart 2005

Top 3 jongerenbureau Down Under/KidsBizz wijzigt naam en gaat internationaal

De onafhankelijke communicatiegroep Down Under bestaande uit Down Under, KidsBizz en In-game Advertising

voert deze week een belangrijke wijziging door.

De communicatiegroep neemt afscheid van de drie eigen merknamen en gaat voortaan verder onder een compleet nieuwe naam:

JuniorSenior (JRsr) Leading in Young Marketing.

De nieuwe naam maakt onderdeel uit van de strategie waarbij het bureau de meer dan 20 jaar expertise op het gebied van jongeren

gaat exporteren. JuniorSenior is hiermee reeds actief in Azië, Amerika en in Europa.

JRsr. Leading in Young Marketing start verder met een eigen continu onderzoek onder de naam Young Market Intelligence in acht

Europese landen. Daarbij worden nauwlettend de ontwikkelingen gevolgd op het gebied van trends, games, communicatie en

marketing mechanics.

Bij JuniorSenior in Amsterdam werken 23 mensen samen met nog eens 10 freelancers. Het bedrijf verzorgt fullservice communicatie

in advies en uitvoering. Alle disciplines worden in huis verzorgd (strategie, concept, design, internet, in-game advertising, pr, research,

events en audio-visuals).



Ingezonden persbericht