MediaPlaza
Executive evening interactieve marketing Introductie
Executive evening interactieve marketing
Wat is het, wat doet het en wat kan de marketeer er precies mee?
Introductie
Dinsdag 15 maart 2005
18:00 - 21:00 uur
Media Plaza, Utrecht
Executive evening
In 2005 gaat MarketingPlaza.nu een hele serie van executive evenings
organiseren. Het doel van deze avonden is om over de diverse
onderwerpen op het gebied van interactieve sales, marketing en
communicatie introducties te geven. In één avond krijgt de bezoeker
een overzicht over het desbetreffende onderwerp. De doelgroep is dan
ook de professional die nog geen kennis heeft van het onderwerp, maar
zich hier wel op wil/moet oriënteren.
Waarom?
Hoe kan internet als marketingkanaal worden ingezet? Wat zijn hier bij
de mogelijkheden en wat zijn de valkuilen? Hoe zet je een interactieve
campagne op? De avond over interactieve marketing gaat in op alle
aspecten die hierin een rol spelen. De avond is een zeer praktisch
ingesteld en helpt de bezoekers met hints en tips al een heel stuk op
de juiste weg.
Voor wie?
Sales-, communicatie-, en marketingprofessionals
Door wie?
Deze executive evening wordt georganiseerd door MarketingPlaza.nu in
samenwerking met diverse experts
Meer informatie
Wilt u meer weten over deze bijeenkomst, neem dan contact op via
programma@marketingplaza.nu
Deze sessie is onderdeel van Marketingplaza.nu. Dit kennisplatform is
een initiatief van Media Plaza te Utrecht. Doel is om tezamen met de
(internationaal gelieerde) branche- en vakorganisaties - NIMA, DDMA,
VEA E-com, Pragma, MEC, CCMA, IAB, IPAN, SpinAwards, Cascadis, EMMA,
SMA, BVA en ANMA - het innovatieve en interactieve karakter binnen het
marketing-, communicatie- en salesvakgebied te bevorderen. Daarnaast
wordt dit initiatief ondersteund door diverse kennispartners.