MediaPlaza


Executive evening interactieve marketing Introductie

Executive evening interactieve marketing

Wat is het, wat doet het en wat kan de marketeer er precies mee?

Introductie

Dinsdag 15 maart 2005
18:00 - 21:00 uur
Media Plaza, Utrecht

Executive evening
In 2005 gaat MarketingPlaza.nu een hele serie van executive evenings organiseren. Het doel van deze avonden is om over de diverse onderwerpen op het gebied van interactieve sales, marketing en communicatie introducties te geven. In één avond krijgt de bezoeker een overzicht over het desbetreffende onderwerp. De doelgroep is dan ook de professional die nog geen kennis heeft van het onderwerp, maar zich hier wel op wil/moet oriënteren.

Waarom?
Hoe kan internet als marketingkanaal worden ingezet? Wat zijn hier bij de mogelijkheden en wat zijn de valkuilen? Hoe zet je een interactieve campagne op? De avond over interactieve marketing gaat in op alle aspecten die hierin een rol spelen. De avond is een zeer praktisch ingesteld en helpt de bezoekers met hints en tips al een heel stuk op de juiste weg.

Voor wie?
Sales-, communicatie-, en marketingprofessionals

Door wie?
Deze executive evening wordt georganiseerd door MarketingPlaza.nu in samenwerking met diverse experts

Meer informatie
Wilt u meer weten over deze bijeenkomst, neem dan contact op via programma@marketingplaza.nu
Deze sessie is onderdeel van Marketingplaza.nu. Dit kennisplatform is een initiatief van Media Plaza te Utrecht. Doel is om tezamen met de (internationaal gelieerde) branche- en vakorganisaties - NIMA, DDMA, VEA E-com, Pragma, MEC, CCMA, IAB, IPAN, SpinAwards, Cascadis, EMMA, SMA, BVA en ANMA - het innovatieve en interactieve karakter binnen het marketing-, communicatie- en salesvakgebied te bevorderen. Daarnaast wordt dit initiatief ondersteund door diverse kennispartners.