Nieuwe Nederlandse handmode in winkels van Maison de Bonneterie
Gerenomeerd warenhuis breidt collectie uit met handschoenen van nieuwe Nederlandse ontwerpster InesAMSTERDAM, 20050215 -- De moderne handschoenencollectie, Les Gants d'Ines - Ines'Gloves is medio Maart verkrijgbaar in Maison de Bonneterie. Zowel in den Haag en Amsterdam. De in Nederland nog redelijk onbekende ontwerpster van exclusieve leren handschoenen, Ines van den Born, is blij met het besluit van de Bonneterie om haar moderne collectie aan het assortiment toe te voegen. De voorjaarscollectie is vrolijk en heel goed te combineren met de modekleuren van de lente. Korte modelletjes met net iets extra's in ontwerp en kleur, autohandschoentjes met en zonder vingers. De collectie bestaat uit 5 modellen en is verkrijgbaar in 9 kleuren. Handgemaakt van zacht Italiaans lamsleer.
Over Gloves Europe.
Gloves Europe is de bedrijfsnaam en tevens de naam van de internetwinkel van Ines van den Born.
De merknaam van haar handschoenen is Les Gants d'Ines of Ines'Gloves.
Onder deze naam brengt zij nu haar tweede collectie uit.
De eerste wintercollectie 2004-2005, is zeer succesvol in het buitenland.
September 2004 opende de Gloves Europe webshop haar online deuren.
De klanten zijn te vinden over de hele wereld, van London tot NewYork en Nieuw-Zeeland.
Ook de Zuid-Europese landen hebben de nieuwe vorm van handschoenpresentatie al ontdekt.
Via online chatbox wordt aan clienten advies gegeven over designs en maatvoering.
Een vernieuwende methode, die succesvol blijkt te zijn.
Ines woont en werkt in Amsterdam.
Binnenkort gaat ook de cadeauservice van start.
Over Maison de Bonneterie
Maison de Bonneterie is al meer dan honderd jaar, een begrip in kwaliteit met twee grote modewarenhuizen in Amsterdam en Den Haag.
Het bedrijf is er in geslaagd om alle stormen in de lange geschiedenis te overwinnen, door zich telkens aan te passen aan de veranderingen in maatschappij en winkelgedrag.
De laatste decenia is de doelgroep van Maison de Bonneterie aanzienlijk verbreed, met name door de introductie van de "New Image", een speciaal op jongeren gericht concept in een geheel eigen en eigentijdse omgeving met dito asssortiment.
Enkele jaren geleden opende Maison de Bonneterie als eerste in Nederland aparte shops in de shop van Polo Ralph Lauren en Tommy Hilfiger.
De keuze van Maison de Bonneterie om een toonaangevende rol in het casual segment te spelen is zeer succesvol gebleken.
Vanuit deze fundamenten blijft Maison de Bonneterie op zoek naar nieuwe uitdagingen om tot verdere groei en rendement te komen.