Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

EPIPHANY KLANT BANKINTER WINT GARTNER CRM EXCELLENCE AWARD 2005

Klanten Epiphany al vijf jaar op rij in de prijzen

Schiphol-Rijk 14 maart 2005 Epiphany, leverancier van CRM-oplossingen voor consumentgerichte bedrijven, maakt bekend dat Bankinter de Gartner CRM Excellence Award 2005 voor Europa, het Midden-Oosten en Afrika (EMEA) heeft gewonnen. Bankinter, een vooraanstaande Spaanse retailbank, werd geselecteerd voor haar effectieve visie op CRM, de implementatie en het gebruik van Accenture en Epiphany-oplossingen die de bedrijfsbrede strategie ondersteunen. Bankinter s CRM-toepassing versloeg twee andere finalisten.

Een team van Gartner-analisten selecteerde de finalisten na evaluatie en waardering van de oorspronkelijke inschrijvingen. De waardering ging op basis van getoonde uitmuntendheid van de CRM-initiatieven. Aanwezigen bij de show beslisten wie de winnaar was door te stemmen na het zien van de presentaties van de finalisten. Bankinter voegt zich bij Boise Office Solutions, GSI Commerce, Grupo Financiero Bital en KLM Royal Dutch Airlines als klanten van Epiphany die in de afgelopen vijf jaar de Gartner CRM Excellence Award hebben mogen ontvangen.

We zijn verheugd deze prestigieuze award te mogen ontvangen , zegt Fernando Morillo, Hoofd CRM bij Bankinter. Deze onderscheiding weerspiegelt ons bedrijfsbrede commitment om een uitmuntende service te bieden aan onze klanten. Door te werken met Accenture en Epiphany heeft onze CRM-strategie ons geholpen een niveau van klanttevredenheid te bereiken die zijn weerga niet kent. Bovendien is onze CRM-strategie de motor van onze organische groei en ondersteunt het Bankinter s zakelijke en strategische doelen.

We feliciteren Bankinter met de Gartner CRM Excellence Award 2005 , zegt Karen Richardson, CEO van Epiphany. Samen met Accenture zijn we trots om deelgenoot te mogen zijn van Bankinter s CRM-initiatieven, omdat deze de kwaliteit van de klantrelaties hebben verbeterd en de winstgevendheid per klant hebben verhoogd in een zeer uitdagende tijd in de financiële dienstensector. De branche-erkenning die onze klanten in de afgelopen vijf jaar hebben gekregen van vooraanstaande onderzoeksbureaus toont bovendien aan dat de oplossingen van Epiphany aantoonbare businessresultaten leveren via intelligente klantinteracties.

Over Epiphany

Epiphany (Nasdaq: EPNY) is leverancier van marketing-, verkoop- en serviceoplossingen voor de grootste bedrijven, wereldwijd. Epiphany E.6 is een geïntegreerde softwaresuite die marketing-, verkoop- en servicefunctionaliteit combineert met real-time intelligentie. Epiphany E.6, stelt bedrijven in staat hun klanten beter te begrijpen en de beste actie te ondernemen voor een betere klanttevredenheid, verhoogde omzet en lagere kosten. Epiphany s oplossing is gebouwd op het meest geavanceerde, webgebaseerde CRM-platform dat in de industrie is te vinden, resulterend in snelle en eenvoudige implementaties. Daarbij zijn Epiphany-oplossingen ook naadloos te integreren in de bestaande infrastructuur. Het wereldwijde hoofdkantoor is gevestigd in San Mateo, Californië. Het Benelux kantoor is gevestigd in Schiphol Rijk, Amsterdam.