ASTEA INTERNATIONAL INC.
Astea heeft scheduling van 360 Technologies ingebouwd...
Astea heeft dynamische, intelligente scheduling van 360 Technologies
ingebouwd in hun toonaangevende, op Microsoft.NET gebaseerde, Astea
Alliance Service Management Suite
HORSHAM, Pennsylvania, March 10/PRNewswire/ -- Astea International
Inc. (Nasdaq: ATEA), een wereldwijde leverancier van oplossingen voor
servicemanagement heeft vandaag een nieuwe module voor zijn Alliance
Service Management oplossing aangekondigd. De 'Dynamic Scheduling
Engine' maakt gebruik van intelligente scheduling technologie van 360
Technologies Ltd. De oplossing van 360 werd voornamelijk ontwikkeld om
tegemoet te komen aan de unieke eisen van serviceorganisaties. Astea
brengt de nieuwste algoritmes en complexe bedrijfsregels op een hoger
niveau om dynamische workforce optimalisatie te bieden. De nieuwe
functionaliteit, die in hoge mate is geparametriseerd voor maximale
flexibiliteit, biedt directe scheduling-mogelijkheden waarmee
bedrijven hun technici pro-actief kunnen sturen, managen en
controleren door de vraag te voorspellen, personeelsprofielen te maken
en door operationele optimalisering.
'Serviceorganisaties werken onder hoge druk om sneller te kunnen
reageren terwijl zij proberen de hogere kosten voor bekwame technici
in het veld te beheren,' zei Zack Bergreen, CEO en president van Astea
International. 'Met de Dynamic Scheduling Engine van 360 Technologies
voorzien we onze klanten op voortreffelijke wijze in operationeel
beheer door het maximaliseren van conformiteit in relatie tot Service
Level Agreements en het gebruik van personeel terwijl reistijden,
boetes en totale leveringskosten van diensten worden
geminimaliseerd.'
Deze samenwerking heeft al vrucht gedragen met een belangrijke
serviceorganisatie in het Verenigd Koninkrijk die gebruikmaakt van
Astea's oplossing voor servicemanagement in combinatie met 360's
dynamic scheduling engine om de grote workforce in het veld te
optimaliseren.
In augustus 2004 heeft Astea de beschikbaarheid van Alliance
Service Management aangekondigd, dat vanuit het niets werd ontwikkeld
op basis van het Microsoft .NET framework (zie hierover het
persbericht van 31 augustus 2004). De dynamic scheduling engine is
naadloos geïntegreerd in Astea Alliance en maakt gebruik van de
gebruikersstandaard qua aanzien en aanvoelen en werkt vanuit een
enkele database.
'De mogelijkheden om kosten te reduceren zijn met 'dynamic
scheduling' aanzienlijk,' zei Laurent Othacehe, Managing Director van
360 Technologies. 'Onze klanten hebben verlagingen gemeld van meer dan
20% van de totale leveringskosten van diensten, 75% van
planningskosten en 15% van reiskosten. Beschikbare parameters omvatten
algemene servicegegevens zoals overeenkomsten betreffende het niveau
van klantenservice, boetes, technische vaardigheden, beschikbaarheid
van reserveonderdelen en locatie; plus zeer gedetailleerde parameters
zoals ploegen, pauzes en overuren van technici.'
Over Astea International
Astea is een wereldwijde leverancier van software voor service
management die zich richt op de unieke behoeften van bedrijven die
kapitaalgoederen, missiekritieke bedrijfsmiddelen en menselijk
kapitaal beheren. Het Astea Alliance pakket ondersteunt de volledige
servicelevenscyclus, van het genereren van aanknopingspunten en het
indienen van offertes voor projecten tot service en facturering tot en
met het uit de omloop halen van bedrijfsmiddelen. Het product
integreert en optimaliseert kritieke bedrijfsprocessen voor Contact
Center, Field Service, Depot Repair, Logistics, Professional Services
en Sales & Marketing. Astea breidt het toepassingspakket uit met
portale, analytische en mobiele oplossingen. Sinds de oprichting in
1979 heeft Astea licenties voor zijn toepassingen verkocht aan
bedrijven in velerlei sectoren, waaronder informatie technologie,
telecommunicatie, instrumenten & regelaars, bedrijfssystemen en
medische apparatuur. http://www.astea.com. 'Service Smart, Enterprise
proven'.
Over 360 Technologies
360 Technologies is een innovatief technologiebedrijf met het
hoofdkantoor in Nottingham, Engeland en het bedrijf heeft een schat
aan ervaring in de ontwikkeling en toepassing van producten voor
resource management en optimalisatie. 360's Dynamische Scheduling
Engine (DSE) werd door een groeiend aantal verkopers van toepassingen
gekozen als de hedendaagse maatstaf voor prestaties. De engine is
geschikt voor het web vanwege de eenvoudige integratie en de engine
maakt gebruik van 360's toonaangevende algoritmes en voorziet
serviceorganisaties in het veld, ongeacht de grootte, van voorspellend
gebruik, het voorspellen van de vraag, prestatieanalyse en
optimalisatie van personeelsmanagement.
Astea en Astea Alliance zijn handelsmerken van Astea International
Inc. Alle andere bedrijfs- en productnamen in dit bericht zijn
handelsmerken van de respectieve eigenaars.
Website: http://www.astea.com
Source: Astea International Inc.
Debbie Geiger, Astea International Inc., +1-215-682-2314,
dgeiger@astea.com
11 mrt 05 08:25