Ingezonden persbericht


Persbericht

10 maart 2005

Cartesis benoemt nieuwe service director

~ voormalig senior manager Capgemini aangesteld voor Benelux-functie ~

Cartesis, de Business Performance Management specialist, heeft Philippe Gras benoemd tot service director. In zijn nieuwe functie gaat hij zich richten op het verder ontwikkelen en uitbouwen van de service-organisatie van Cartesis. Gras geeft in zijn nieuwe functie leiding aan het consulting-team in de Benelux.

Gras beschikt over ruime ervaring op het gebied van management en consultancy. Daarnaast is hij al meer dan 15 jaar actief in de ICT-markt. Philippe Gras was vanaf 1998 senior manager bij Capgemini en Ernst & Young Consulting. Daarvoor was hij werkzaam bij Hyperion, Oracle en IRI Software.

Service is en wordt steeds belangrijker voor organisaties. Het is voor mij dan ook een grote uitdaging om Cartesis service-aanbod in de Benelux verder uit te breiden en nieuwe diensten te ontwikkelen , zei Philippe Gras. Daarnaast zal ik me bezighouden met het verbeteren en verder uitbouwen van de relatie met bestaande en nieuwe klanten, zodat onze klanten onze BPM-oplossingen succesvol in hun organisatie kunnen inzetten.

We zijn ervan overtuigd dat we met Philippe Gras een zeer ervaren service director in huis hebben gehaald , aldus Dave Kemme, Regional Director Benelux bij Cartesis. Zijn ruime managementervaring en kennis die hij bij Capgemini en Ernst & Young Consulting heeft opgedaan, zijn een ideale voorbereiding op de taken die hem bij Cartesis te wachten staan.

(233 woorden)

BERICHT VOOR DE REDACTIE

Over Cartesis
Cartesis is een wereldwijde softwareleverancier die bedrijven oplossingen biedt om hun financiële en operationele prestaties te sturen. Cartesis voorziet haar klanten van controle en inzicht die zij nodig hebben om te kunnen inspelen op de snel veranderende marktomstandigheden. Eén op de vijf bedrijven uit de Fortune Global 100 vertrouwt op Cartesis' krachtige technologie die complexe informatie en processen samenbrengt in één datamodel, dat snel en consistent over meerdere geografische en business segmenten kan worden toegepast. Het succes van Cartesis' klanten is afhankelijk van inzicht in de cijfers, want prestaties beginnen met vertrouwen.

Het hoofdkantoor van Cartesis is gevestigd in Parijs en heeft kantoren in Brussel, Frankfurt, Londen, Norwalk (CT), Tokyo, en Utrecht. Het bedrijf heeft ruim 1300 klanten en een uitgebreid partnernetwerk verspreid over 25 landen wereldwijd. Kijk voor meer informatie op: www.cartesis.com

###

De genoemde merken en commerciële namen zijn eigendom van hun respectieve houders.

Voor verdere persinformatie of fotomateriaal, kunt u contact opnemen met Kim van den Brand van LEWIS, het IT PR bureau: Tel: +31 (0)40 235 46 00
E-mail: kimvdb@lewispr.com
http://www.lewispr.com

Voor meer informatie over Cartesis, kunt u contact opnemen met Marion Meunier: Tel: +32 (0)2 679 10 20
E-mail: mmeunier@cartesis.com
http://www.cartesis.com

LEWIS Global Public Relations

Petunialaan 28
5582 HA Waalre
Nederland

Tel: +31 40 235 46 00
Fax: +31 40 235 46 01
Web: www.lewispr.com