Ingezonden persbericht


De Telefoongids benoemt Marcel van der Molen tot manager Strategic Initiatives bij business unit E-Media

Amsterdam, 8 maart 2005 - De Telefoongids BV heeft Marcel van der Molen (47) benoemd tot manager Strategic Initiatives bij de business unit E-Media. In deze functie is hij onder andere verantwoordelijk voor de strategische samenwerkingsverbanden en productontwikkeling, met de nadruk op nieuwe media.

Van der Molen heeft ruime ervaring op mediagebied. Voordat hij bij De Telefoongids in dienst kwam, had hij zijn eigen reclame- en marketingadviesbureau Permissie. In die hoedanigheid werkte hij al enige tijd als consultant voor De Telefoongids. Over de overstap zegt hij: "Ik heb De Telefoongids leren kennen als een zeer ambitieus bedrijf met grote plannen op het gebied van e-media. Het is al lang niet meer alleen het boek, De Telefoongids. De Telefoongids wordt steeds meer een manier om contactinformatie over bedrijven en personen zo aan te bieden dat ze eenvoudig met elkaar in contact kunnen komen. Op een wijze die voor hen het beste uitkomt: via de papieren versie, internet, cd-rom of 0900-1313. Mijn uitdaging bij E-Media is dan ook om steeds weer interessante nieuwe mediaproducten te ontwikkelen, die de contactmogelijkheden thuis, op het werk of onderweg mogelijk maken."

In het verleden was Van der Molen partner bij reclameadviesbureau CKK Partners. Op het vlak van directories heeft hij expertise opgedaan bij de Gouden Gids in diverse managementfuncties, zowel nationaal als internationaal.

# # #