LEVER FABERGE

Leontine Borsato laat wasritueel zien

Leontine Borsato laat wasritueel zien

Bodegraven - Vanaf 8 maart 2005 opent Leontine Borsato haar deur en geeft ze Nederland een kijkje in haar huishouden. Als drukke, bekende moeder van drie kinderen laat ze in de nieuwe reclamespot van Robijn zien, hoe het wasritueel er in huize Borsato aan toe gaat.

In de serie 'Robijn doet de was bij...' volgt Leontine Borsato, Karin Bloemen, Isa Hoes en Irene Moors op. 'Het belangrijkste vind ik dat kleuren bij je passen en mooi blijven. Zelfs mijn kinderen hebben echt hun voorkeur voor kleuren, blauw is voor jongens, roze is voor meisjes', aldus Leontine Borsato. Over de opnames van de reclamespot vertelt ze: 'Ik vond het een gezellige dag. Alleen jammer dat ze van Robijn niet gewoon dagelijks het wasklusje van me komen overnemen, want met 5 a 6 wassen per dag zou dat een hoop werk schelen.;-)'

Het idee voor de nieuwe commercial is bedacht door het reclamebureau PPGH en geproduceerd door Outcast Pictures. 'Wassen en het behoud van mooie gekleurde kleding speelt in elk huishouden een belangrijke rol. Leontine Borsato is naast een bekende Nederlander een echte moeder die van mooie gekleurde kleding houdt. Haar wasverhaal is herkenbaar voor veel moeders. Allemaal redenen waarom Robijn haar gevraagd heeft voor deze reclamespot.', aldus Annemarie van den Brekel van Robijn