LEVER FABERGE
Leontine Borsato laat wasritueel zien
Leontine Borsato laat wasritueel zien
Bodegraven - Vanaf 8 maart 2005 opent Leontine Borsato haar deur en
geeft ze Nederland een kijkje in haar huishouden. Als drukke, bekende
moeder van drie kinderen laat ze in de nieuwe reclamespot van Robijn
zien, hoe het wasritueel er in huize Borsato aan toe gaat.
In de serie 'Robijn doet de was bij...' volgt Leontine Borsato, Karin
Bloemen, Isa Hoes en Irene Moors op. 'Het belangrijkste vind ik dat
kleuren bij je passen en mooi blijven. Zelfs mijn kinderen hebben echt
hun voorkeur voor kleuren, blauw is voor jongens, roze is voor
meisjes', aldus Leontine Borsato. Over de opnames van de reclamespot
vertelt ze: 'Ik vond het een gezellige dag. Alleen jammer dat ze van
Robijn niet gewoon dagelijks het wasklusje van me komen overnemen,
want met 5 a 6 wassen per dag zou dat een hoop werk schelen.;-)'
Het idee voor de nieuwe commercial is bedacht door het reclamebureau
PPGH en geproduceerd door Outcast Pictures. 'Wassen en het behoud van
mooie gekleurde kleding speelt in elk huishouden een belangrijke rol.
Leontine Borsato is naast een bekende Nederlander een echte moeder die
van mooie gekleurde kleding houdt. Haar wasverhaal is herkenbaar voor
veel moeders. Allemaal redenen waarom Robijn haar gevraagd heeft voor
deze reclamespot.', aldus Annemarie van den Brekel van Robijn