Masterclass Zoekmachine marketing door MarketingPlaza
Uitnodiging om uw interactieve marketingkennis te verrijken
Goede vindbaarheid bij zoekmachines draagt concreet bij aan de omzet van een bedrijf. Maar dan moeten ze u wel weten te vinden.
Een toppositie binnen de zoekresulaten is slechts voor enkelen weggelegd. Hoe populairder uw website, des te hoger eindigt deze bij de zoekresultaten. Naast het optimaliseren van uw website, zodat u zo hoog mogelijk eindigt, is er ook de mogelijkheid tot het plaatsen van advertenties binnen zoekmachines.
Om op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen op het gebied van zoekmachine marketing organiseert MarketingPlaza.nu nu een masterclass. Op woensdag 2 maart van 9:00 tot 17:00 krijgt u een verdieping in het onderwerp zoekmachine marketing. Daarbij krijgt u inzicht in hoe u de communicatiekracht van uw organisatie kan vergroten door inzet van dit kanaal. Onder professionele begeleiding van de experts op het gebied van zoekmachine marketing, Jeroen van der Wiel en Otto Munsters, krijgt u de mogelijkheid om uw kennis nog verder te vergroten betreffende deze marketingactiviteit. Deelname bedraagt 249 Euro.
Als u zich nu inschrijft, ontvangt u gratis het boek "Handboek Zoekmachinemarketing"!
Het programma ziet er als volgt uit:
09:00 Ontvangst door Media Plaza
09:15 Zoekmachine-optimalisatie deel 1
- Geschiedenis zoekmachines
- Werking zoekmachines
- Het geheim achter page-ranking
10:45 Pauze
11:00 Zoekmachine-optimalisatie deel 2
- On-site optimalisatie
- Off-site optimalisatie
12:30 Lunch
13:15 Zoekmachine-advertising
- Structureren, optimaliseren en maximaliseren
- Bijhouden van conversies
- Do's and don'ts
14:15 Pauze
14:30 Aan de slag
- Live optimaliseren van lopende campagnes van deelnemers
- Live opzetten van een Search Engine campagn
16.15 Wat zijn de mythes rondom zoekmachines
16.45 Ga naar huis met tips: do's and don'ts
17.00 Einde
Naast deze bijeenkomst over zoekmachine marketing organiseert Media Plaza nog andere executive evenings en masterclasses in het kader van het interactieve marketing programma. Deze gaan over de volgende onderwerpen: interactieve marketing, interactieve campagnes en webgebruik, content management, crm & marketing intelligence en zoekmachine marketing. Meer informatie hierover vindt u op
Met vriendelijke groet,
Wim van Rooijen
Directeur Media Plaza