leren na 2006
Scholen zijn zeer tevreden over KOC!
Eind vorig jaar voerde KOC een klanttevredenheidsonderzoek uit met
betrekking tot de examens. Over de uitslag daarvan kunnen we kort en
krachtig zijn: u geeft ons een goed rapportcijfer, waarvoor onze
hartelijke dank!
In totaal zijn 76
van de 138 verzonden vragenlijsten binnengekomen (een respons van
55%). De scholen zijn positief over de dienstverlening
ââ¬Ëexamensââ¬â¢ van KOC. Enkele resultaten: de scholen waren erg
tevreden over het feit dat de uitslagen van examens conform de
afspraak worden geleverd. Ook de medewerkers examens kregen een
positieve beoordeling: ze zijn klantvriendelijk en beantwoorden vragen
op correcte wijze. De examensite bleek bij de respondenten goed bekend
en toegankelijkheid van de informatie op de examensite kreeg een goed
cijfer. Ook de punten, die naar aanleiding van het vorige
klanttevredenheidsonderzoek waren aangepakt, werden nu beter
gewaardeerd. In vergelijking met vorig jaar bleken de gemiddelde
scores iets positiever.
Compliment
Uit de enquête kwamen ook enkele verbeterpunten naar voren. Zo zijn
de klanten van KOC van mening dat de uitslagen van praktijkexamens
niet op een andere dag dan het examen moeten plaatsvinden. En in geval
van uitbesteding heeft men geen behoefte aan een centrale
praktijklocatie en theorielocatie. Over het algemeen echter kan KOC
zeer tevreden zijn met hetgeen haar klanten aangeven. En dat
compliment vormt een uitstekende stimulans om vol enthousiasme verder
te blijven werken aan kwaliteit!
Wilt u meer weten over de resultaten van dit onderzoek? Lees hier het
volledige verslag.
Kenniscentrum voor uiterlijke verzorging (KOC)