Kenniscentrum voor uiterlijke verzorging (KOC)

leren na 2006

Scholen zijn zeer tevreden over KOC!

Eind vorig jaar voerde KOC een klanttevredenheidsonderzoek uit met betrekking tot de examens. Over de uitslag daarvan kunnen we kort en krachtig zijn: u geeft ons een goed rapportcijfer, waarvoor onze hartelijke dank!

In totaal zijn 76
van de 138 verzonden vragenlijsten binnengekomen (een respons van 55%). De scholen zijn positief over de dienstverlening ââ¬Ëexamensââ¬â¢ van KOC. Enkele resultaten: de scholen waren erg tevreden over het feit dat de uitslagen van examens conform de afspraak worden geleverd. Ook de medewerkers examens kregen een positieve beoordeling: ze zijn klantvriendelijk en beantwoorden vragen op correcte wijze. De examensite bleek bij de respondenten goed bekend en toegankelijkheid van de informatie op de examensite kreeg een goed cijfer. Ook de punten, die naar aanleiding van het vorige klanttevredenheidsonderzoek waren aangepakt, werden nu beter gewaardeerd. In vergelijking met vorig jaar bleken de gemiddelde scores iets positiever.

Compliment
Uit de enquête kwamen ook enkele verbeterpunten naar voren. Zo zijn de klanten van KOC van mening dat de uitslagen van praktijkexamens niet op een andere dag dan het examen moeten plaatsvinden. En in geval van uitbesteding heeft men geen behoefte aan een centrale praktijklocatie en theorielocatie. Over het algemeen echter kan KOC zeer tevreden zijn met hetgeen haar klanten aangeven. En dat compliment vormt een uitstekende stimulans om vol enthousiasme verder te blijven werken aan kwaliteit!

Wilt u meer weten over de resultaten van dit onderzoek? Lees hier het volledige verslag.