Ingezonden persbericht
PERSBERICHT
EPIPHANY KLANT KLM ROYAL DUTCH AIRLINES SPREEKT OP GARTNER CRM SUMMIT 2005
De winaar van de CRM Excellence Award 2004 presenteert de CRM-visie, strategie en resultaten
Schiphol-Rijk, 25 februari 2005 Epiphany leverancier van CRM-oplossingen voor klantgerichte ondernemingen maakt bekend dat KLM presenteert op de Gartner CRM Summit 2005, die wordt gehouden op 3 en 4 maart in Londen. KLM zal vertellen hoe hun CRM programma gestructureerd is om de een op een communicatie over en weer met klanten te personaliseren bij elk contactmoment. Deze benadering biedt KLM de mogelijkheid om elke interactie met de klant als kans te benutten om de klantervaring te verbeteren en de winstgevendheid te behouden of vergroten. KLM presenteert als winnaar van de Gartner CRM Excellence Award in 2004.
Ieder klantcontact biedt een mogelijkheid om de reiservaring van een klant te verbeteren, zegt Cristina Zanchi, directeur CRM, bij KLM. Het werken met Epiphany leverde snel resultaat. Ons klantenbestand is gegroeid, de kosten van marketingcampagnes zijn verlaagd terwijl de effectiviteit verhoogde. Bovendien zagen we de omzet van de bij ons bekende klanten over de gehele linie stijgen.
Epiphany CRM oplossingen bieden grote consumentgerichte ondernemingen hun winstgevendheid te vergroten door intelligente interactie met de klanten, zegt Karen Richardson, CEO van Epiphany. KLM gebruikt Epiphany om een aantal grote uitdagingen aan te gaan zoals het verbeteren van de klantenservice, het genereren van extra omzet en het creëren van organische groei. We feliciteren KLM met het geweldige resultaat dat zij hebben geboekt met hun CRM strategie.
Cristina Zanchi presenteert op donderdag 3 maart om 14:30 uur. Voor meer informatie over de Gartner conferentie, bezoek www4.gartner.com/2_events/conferences/crm6i.jsp.
De finalisten voor de Gartner CRM Excellence Award worden uitgekozen door een review team van Gartner analisten na een uitgebreide evaluatie van de getoonde excellence in hun CRM initiatieven. De aanwezigen van de hebben de vorige winnaars gekozen na het zien van de presentaties van de finalisten. Epiphany klanten KLM, Boise Office Solutions, GSI Commerce and Grupo Financiero Bital hebben de Gartner CRM Excellence Awards gewonnen in de vier vorige jaren.
Over Epiphany
Epiphany (Nasdaq: EPNY) is leverancier van marketing-, verkoop- en serviceoplossingen voor de grootste bedrijven, wereldwijd. Epiphany E.6 is een geïntegreerde softwaresuite die marketing-, verkoop- en servicefunctionaliteit combineert met real-time intelligentie. Epiphany E.6, stelt bedrijven in staat hun klanten beter te begrijpen en de beste actie te ondernemen voor een betere klanttevredenheid, verhoogde omzet en lagere kosten. Epiphany s oplossing is gebouwd op het meest geavanceerde, webgebaseerde CRM-platform dat in de industrie is te vinden, resulterend in snelle en eenvoudige implementaties. Daarbij zijn Epiphany-oplossingen ook naadloos te integreren in de bestaande infrastructuur. Het wereldwijde hoofdkantoor is gevestigd in San Mateo, Californië. Het Benelux kantoor is gevestigd in Schiphol Rijk, Amsterdam.