Time : 1:13:00 PM
Date : Thursday, February 24, 2005
Sender Name: Vocalcom

Vocalcom lanceert web-based callcenteroplossing Hermès.Net

Met Hermès.Net introduceert Vocalcom, leidinggevende ontwikkelaar van contactcentertechnologie, een volledig web-based applicatie voor callcentertoepassingen.
Vocalcom is al 10 jaar een vooraanstaande speler op de markt voor callcenteroplossingen. Het alles-in-één platform Hermès is wereldwijd bij honderden klanten geïnstalleerd in de meest uiteenlopende industrieën. De nieuwste telg in de Hermès-familie is een callcenteroplossing in zogenaamde 'thin-client mode'. De technologie wordt geïnstalleerd op een centrale server en gebruikers hebben toegang via een standaard Internet browser.
Het web-based karakter van de oplossing zorgt niet alleen voor aanzienlijke besparingen van tijd, geld en resources, maar biedt eveneens de mogelijkheid om via remote sites te werken of aan homeworking te doen zodat in principe zelfs geen kantoor meer vereist is. De innovatie van Vocalcom speelt perfect in op de tendensen van de callcentermarkt: gedistribueerde sites in plaats van centralisatie en vraag naar teleworking om te besparen op infrastructuur, verkeersproblemen te vermijden, onderhoud te vergemakkelijken, sneller op veranderingen in te spelen, enzovoort.
Bovenop het Internet-karakter van Hermès.Net, werd bij de ontwikkelingen ook veel aandacht besteed aan gebruiksvriendelijkheid en aan nieuwe functies en toepassingen. John Holst, CEO Vocalcom: "Met Hermès.Net speelt Vocalcom perfect in op de eisen van de klant. Bedrijven willen enkel investeren in technologie als die flexibel, schaalbaar en toekomstgericht is. De mogelijkheid om over de technologie te beschikken en ze te betalen alleen wanneer nodig, biedt enorme financiële voordelen. Met Hermès.Net kunnen bedrijven zich ook eindelijk gaan focussen op hun core business in plaats van te veel tijd, geld en mensen te investeren in technologie die voor hen enkel een middel is en geen doel op zich. Met Hermès.Net zorgt Vocalcom opnieuw voor een revolutie in callcenterland."

Contactpersoon:

Peggy Van der Auwera
Marketing Manager
Vocalcom Benelux & Switzerland

Tel: +32 (0)2 467 82 93
Fax: + 32 (0)2 467 82 10
Mobile: +32 (0)479 42 91 63
p.vanderauwera@vocalcom.be
www.vocalcom.com

URL: http://www.vocalcom.com