PERSBERICHT
Semantica brengt PR-activiteiten onder bij The Communication Force
Leiderdorp, 24 februari 2005 Semantica is recentelijk voor haar PR-activiteiten een samenwerking aangegaan met The Communication Force. Semantica is ontwikkelaar en leverancier van document- en workflowmanagement systemen en bekend van onder andere DocsDB, het eerste document management systeem gebaseerd op relationele eigenschappen. Met het initiëren van PR-activiteiten wil Semantica haar producten en diensten effectief onder de aandacht brengen bij de verschillende doelgroepen. Na gesprekken met verschillende PR-bureaus is de keus gevallen op The Communication Force.
Semantica wil de pers zo gericht mogelijk van informatie voorzien om zo onze naamsbekendheid en de bekendheid van onze producten te vergroten. We waren dan ook op zoek naar een professionele communicatiepartner die ons hierbij kon helpen. De benadering die The Communication Force voorstelde sprak ons, naast hun kennis en ervaring, het meeste aan. Daarnaast onderscheidde zij zich doordat zij het rendement van het PR-budget als uitgangspunt stelden , aldus Roland van der Heijden, algemeen directeur van Semantica.
Over Semantica
Semantica, opgericht in 1995, is gespecialiseerd in de ontwikkeling en het beheer van oplossingen voor document- en workflowmanagement op basis van Oracle en Java. Daarbij biedt Semantica allerlei ondersteunende diensten. DocsDB, the Documents Database, is een van de paradepaardjes van Semantica. Het Nederlandse bedrijf, dat is gevestigd in Leiderdorp, richt zich op de grotere MKB-bedrijven en top 500-bedrijven. Semantica is officieel partner van Oracle en Sun. Voor meer informatie:
Over The Communication Force
The Communication Force is een full-service PR- en marketingbureau gespecialiseerd in de ICT- markt. Het bureau richt zich op alle communicatieaspecten van planning tot en met de uitvoering waaronder advies, PR-activiteiten en marketingondersteuning. Het samen bereiken van de doelstellingen, het resultaat, staat daarbij voorop. TCF start met het opstellen van de juiste strategie en doelstellingen, met duidelijk meetbare communicatie als basis. Het uitgangspunt is met veel plezier en gedrevenheid samen met de klanten werken aan een optimaal rendement en goede resultaten. Meer informatie vindt u op www.communicationforce.com.
Ingezonden persbericht