Ingezonden persbericht


Persbericht

24 februari 2005

Cartesis identificeert inzicht, controle en vertrouwen als belangrijkste klantbehoeften

~ nieuwe white paper laat zien dat gedegen BPM de prestaties verbetert en concurrentievoordeel oplevert ~

24 februari 2005 - Cartesis publiceert vandaag haar nieuwste white paper getiteld BPM Ten Succes Factors . Hierin besteedt de BPM-specialist aandacht aan de bepalende factoren die managers in acht moeten nemen bij de selectie van business performance management (BPM)-oplossingen.

De white paper, die gratis te downloaden is van Cartesis website (http://global.cartesis.com/index.php/whitepapers), is gebaseerd op interviews met klanten, analisten, de media en vooraanstaande branche-experts en verklaart waarom BPM-oplossingen inzicht, controle en vertrouwen moeten bieden om de prestaties van een bedrijf succesvol te sturen. Cartesis laat zien hoe bedrijven, die hun systemen aan de hand van deze punten tegen het licht houden, daadwerkelijk die informatie in handen krijgen die hen helpt om beter onderbouwde zakelijke beslissingen te nemen.

De BPM-specialist legt uit dat echt inzicht pas te verkrijgen is als financiële en zakelijke prestaties transparant zijn op een gedetailleerd niveau. Dit inzicht heeft echter alleen betekenis als het binnen een gecontroleerde, gereguleerde en veilige omgeving gestalte krijgt. Alleen dan is nauwkeurigheid van de informatie gegarandeerd.

We willen producten leveren die onze klanten voorzien van een volledig geïntegreerd BPM-platform, zei CEO Didier Benchimol. Uit onze ervaring blijkt dat onze klanten meer vertrouwen hebben in hun performance managementprocessen dankzij de inspanningen die ze, in samenwerking met Cartesis, hebben gedaan om hun bedrijfsvoering te ondersteunen met een flexibel, betrouwbaar en bewezen platform.

Innovatie en haar wereldwijde klantenbestand bieden Cartesis de potentie om haar doel om binnen twee jaar de leidende BPM-leverancier te worden, te verwezenlijken. Cartesis strategie voor 2005 is dan ook gericht op een krachtige corporate merkcampagne en het uitdragen van een sterke visie.

Het bieden van inzicht, controle, en inzicht aan onze klanten is de kern van Cartesis waardevoorstel, zei Sophie Callies, Vice President of Global Corporate Marketing. Ons doel voor 2005 is niet alleen gericht op het verbeteren van de business performance van onze klanten, maar ook om met onze expertise gebruikers op te leiden en de toepassing van BPM binnen organisaties te versnellen.

(346 woorden)

BERICHT VOOR DE REDACTIE

Over Cartesis
Cartesis biedt CFO's een unieke business performance management oplossing, die hen in staat stelt duidelijk het verhaal achter de cijfers te vertellen. Toonaangevende multinationals over de hele wereld vertrouwen op Cartesis softwaretoepassingen om een volledig beeld van hun prestaties te verkrijgen en deze gedetailleerde informatie voor zowel interne als externe belanghebbenden beschikbaar te maken. Het bedrijf heeft kantoren in Brussel, Frankfurt, Londen, Madrid, Norwalk, CT, Parijs, Tokyo en Utrecht. Cartesis producten bieden multinationals de analytische capaciteit en de flexibiliteit die ze nodig hebben om op de snelle veranderingen in hun markt in te kunnen spelen. Eén op de vijf bedrijven uit de Fortune Global 100 en meer dan 30% van de Financial Times European 100 gebruiken Cartesis oplossingen om de best mogelijke controle over hun financiële informatie en processen te houden.

Ingezonden persbericht