Ingezonden persbericht
2dehands.nl bereikt mijlpaal met 104.000 bezoekers per dag
De oudste advertentiesite van Nederland heeft de afgelopen maanden een
spectaculaire groei doorgemaakt. Met als gevolg dat de website tegenwoordig
meer dan 100.000 unieke bezoekers per dag krijgt te verwerken.
Ondanks "nieuwkomer" Speurders en de overnamedrift van Ebay weet de site
zich gemakkelijk in de top van de online vraag- en aanbodmarkt te
handhaven.
De site heeft zich de afgelopen tijd in de Telegraaf en op het internet
gemanifesteerd als de "slimste" vraag- en aanbodsite van Nederland. Het
lijkt er op dat ze daar wel eens gelijk in zouden kunnen gaan krijgen.
Ondanks een vele malen kleiner marketingbudget dan hun belangrijkste
concurrenten, trekken ze toch aan het langste eind.
Volgens Sitemanager Bernard Hartong heeft dat de volgende reden:
"2dehands.nl is altijd al een site geweest die technisch veel beter in
elkaar zat dan vergelijkbare advertentiesites. Het probleem was dat te
weinig mensen ons kenden. Nu dat wel het geval is, merk je dat de nieuwe
bezoekers onze site erg weten te waarderen. Uiteindelijk gaat het toch om
het product, als dat goed is, dan blijft men terugkomen.
Bij 2dehands.nl kan je bijvoorbeeld acht foto's bij een advertentie
plaatsen. Bij de concurrenten is dat veel minder. Het lijkt misschien een
bijzaak, maar voor een adverteerder is zoiets heel belangrijk."
Volgens de makers van 2dehands.nl komt de site binnenkort met iets
briljants, maar wat erg voor de hand lag.
De site 2dehands.nl is onderdeel van TTY Internet Solutions B.V., dat ook
de maker is van www.2dehands.be, www.internetoplichting.nl en www.nieuw.nl,
een online prijsvergelijker.
Voor meer informatie over dit persbericht kunt u contact opnemen met
Bernard Hartong
redactie@2dehands.nl
Tel: 020 4686391
Fax: 020 4686394