Ingezonden persbericht
Persbericht
Nobel Van Dijk & Partners introduceert Customer Service Desk
Naarden, 21 februari 2005 - Nobel Van Dijk & Partners (NVD&P), ICT-dienstverlener in de business-to-business markt, introduceert de Customer Service Desk (CSD). De desk vormt één centraal meldpunt waar klanten terecht kunnen met vragen over hard- en softwarestoringen, planning van alle servicemedewerkers en eventuele klachten.
Met de desk breidt Nobel Van Dijk & Partners haar service en dienstverlening naar klanten verder uit. Commercieel directeur Eelco Wanders legt uit: NVD&P onderscheidt zich sinds jaar en dag door haar service en klantgerichte opstelling. Niet voor niets zijn wij al jarenlang de beste HP-serviceprovider van Nederland. Om ons in de markt te kunnen blijven onderscheiden op klantgerichtheid, kennis en flexibiliteit, is deze desk onontbeerlijk.
De klantgerichte instelling van NVD&P heeft zich volgens Wanders ook vertaald naar de inrichting en organisatie van de CSD: Met de Customer Service Desk zijn al onze service-afdelingen via één loket bereikbaar. Na ontvangst van een vraag of klacht wordt deze eerst geregistreerd en gekwalificeerd. Zo kunnen we de volledige en correcte behandeling ervan bewaken en garanderen. De klant ontvangt binnen een afgesproken tijdsbestek een antwoord of oplossing en wordt tot die tijd pro-actief geïnformeerd over de status.
De Customer Service Desk van Nobel Van Dijk & Partners is van 8.00 tot 18.00 bereikbaar via telefoon (035-6957090), e-mail (csd@nobel.nl) en het web: www.servicedesk.nobel.nl.
Over Nobel Van Dijk & Partners
Nobel Van Dijk & Partners, gevestigd in Naarden, is een full service ICT-dienstverlener in de business-to-business sector. NVD&P is bijna vijftien jaar actief in de automatiseringswereld en is in korte tijd uitgegroeid tot een onderneming met meer dan 110 medewerkers. Klanten kunnen bij NVD&P terecht voor zowel complexe als eenvoudige en zowel grootschalige als kleinschalige installaties. In de werkwijze van NVD&P staan kennis, kwaliteit, betrouwbaarheid en flexibiliteit centraal. NVD&P heeft partnerships met Microsoft, Exact, Hewlett Packard, Citrix en Cisco. Klanten zijn onder meer Deloitte, KPMG en Nike.
Ingezonden persbericht