Ingezonden persbericht
E-mail marketing: executive evening en masterclass
Uitnodiging om uw interactieve marketingkennis te verrijken
E-mail is één van de killer applicaties van internet. Dagelijks gaan er miljarden e-mails over het internet. Hoe speel je daarop in als marketeer of communicatieprofessional?
Om op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen op het gebied van e-mail marketing organiseert MarketingPlaza.nu een http://www.mediaplaza.nl/mp.php/seminars/seminars/seminar?id=215 executive evening. Op maandag 21 februari van 17:30 tot 21:00 uur krijgt u in één avond inzicht in hoe u de communicatiekracht van uw organisatie kan vergroten door inzet van e-mail marketing. De complexiteit hiervan wordt nog te vaak onderschat. Tijdens de executive evening zullen de mogelijkheden en onmogelijkheden van e-mail marketing inzichtelijk worden gemaakt. Onder professionele begeleiding van Sander van der Blonk, managing director bij Rapid Sugar krijgt u de kans om de opgedane kennis in de prakijk toe te passen. Deelname bedraagt slecht 49 euro.
Het programma ziet er als volgt uit:
17:30
18:00
19:00
19.45
20.00
Ontvangst met broodjes
Introductie e-mail marketing door Sander van der Blonk, managing director Rapid Sugar.
Overzicht van de mogelijkheden en onmogelijkheden van e-mail marketing
Do s en don ts aan de hand van een business case
Pauze
Zelf aan de slag (business case analyseren en oplossen)
Meer verdieping in het onderwerp biedt de http://www.mediaplaza.nl/mp.php/seminars/seminars/seminar?id=209 masterclass e-mail marketing op donderdag 10 maart van 09:00 tot 17:00 uur. Deze masterclass is gericht op communicatie-, marketing- en salesprofessionals die e-mail marketing gaan toepassen of net zijn begonnen met het inzetten van dit marketingkanaal. U leert hoe op lange termijn maximaal effect wordt bereikt met e-mail marketing. Deelname bedraagt 249 euro.
Voor meer informatie en inschrijving klik op bovenstaande links in de tekst.
Naast deze twee bijeenkomsten over e-mail marketing organiseert Media Plaza nog andere executive evenings en masterclasses in het kader van het interactieve marketing programma. Deze gaan over de volgende onderwerpen: zoekmachine-marketing, crm & marketing intelligence, content management, interactieve marketing en marketingstatistieken.
Meer informatie hierover vindt u op http://www.mediaplaza.nl/seminar/imp
Met vriendelijke groet,
Wim van Rooijen
Directeur Media Plaza