Ingezonden persbericht


Onderzoekspanels voor bouw- en vastgoedwereld gelanceerd

Persbericht www.bouwpanel.nl

USP is een binnen de bouwbranche actief marktonderzoekbureau dat werkt voor uitgevers, toeleveranciers, brancheorganisaties en kennisinstituten. Verschillende marktpartijen uit de bouw worden dan ook geregeld telefonisch benaderd door USP met de vraag mee te werken aan onderzoek. Uiteindelijk zijn alle onderzoeken erop gericht, producten, diensten en services beter af te stemmen op de marktbehoeften. Desalniettemin ontstaat In de Nederlandse maatschappij en ook in de bouw enerzijds meer en meer irritatie over onverwacht gebeld worden of ongevraagde e-mail en anderzijds de behoefte om via een internetpanel aan onderzoek mee te doen. Men kan dan immers op een gunstig moment tijd vrij maken voor het onderzoek en word niet gestoord tijdens het werk. USP heeft daarom www.bouwpanel.nl opgezet. Werkzame personen uit de bouw kunnen hiervan lid worden. Het motto achter het panel is 'kennis voor informatie'. Panelleden krijgen als tegenprestatie voor deelname aan onderzoek interessante onderzoeksresultaten, benchmark gegevens (hoe zijn concullega's geautomatiseerd, welke vakbladen lezen zij) en kunnen onderzoeksvragen aan andere panelleden voorleggen. Panelleden zullen maximaal 12 keer per jaar worden benaderd, zijn uiteraard niet verplicht mee te doen, en kunnen meedoen op een zelf te bepalen geschikt tijdstip.

Ingezonden persbericht