Ingezonden persbericht

6.12 Outsourcing kan zich toeleggen op grote organisaties

6.12 Outsourcing is het eerste telefoonservice / antwoordservice bedrijf wat zich met zekerheid kan toeleggen op middel en grote organisaties

AMSTERDAM, 20050215 -- Door een goede infrastructuur en de juiste kennis is 6.12 Outsourcing in staat de telefoonafhandelingen voor middel en grote bedrijven af te handelen. Hierdoor zal de telefoondesk niet meer fysiek aanwezig zijn in het desbetreffende bedrijf zelf. De telefonistes van 6.12 kunnen de taak als telefoniste van een desbetreffend middel en/of groot bedrijf volledig overnemen.


Speciaal ontworpen software ondersteunt 6.12 Outsourcing. om de aan- en afwezigheid van bedrijven onbeperkt aantal medewerkers bij te houden. Net als een telefoniste ter plekke verbindt zij wel of niet door, afhankelijk van de wensen van de betreffende medewerker.

Iedereen binnen de organisatie ontvangt een overzicht van de gesprekken die al dan niet doorverbonden zijn. Een totaal overzicht kan naar directie of office manager gestuurd worden. Het bedrijf krijgt hierdoor ook inzicht in het telefoonverkeer dat zich binnen uw organisatie afspeelt.

Hierdoor zullen de kosten voor een bedrijf wat zijn receptiedesk uitbesteed worden gereduceerd met meer dan 75%




Ingezonden persbericht