Ingezonden persbericht

Software AG signaleert bredere interesse voor narrowcasting

Narrowcasting buiten de traditionele retailtoepassingen

NIEUWEGEIN, 20050131 -- Software AG introduceert tijdens het congres Narrowcasting & Instore Media van Heliview op 15 februari haar verbrede productenportfolio voor Narrowcasting.


Hij vervolgt: "In de zakelijke dienstverlening valt te denken aan het communiceren van bedrijfsinformatie naar personeel of koersinformatie naar klanten. Voor de overheidsmarkt zien we toepassingen voor zelfbediening via gemeentelijke informatiezuilen. Bij het openbaar vervoer zien we narrowcasting toepassingen voor bijvoorbeeld reistijden en informatieverstrekking aan reizigers. Ook advertentietoepassingen behoren hier tot de gespreksonderwerpen. In onze contacten merken we duidelijk dat narrowcasting steeds nadrukkelijker wordt ingezet om traditionele communicatie te verbeteren en versterken."


Over Software AG
Software AG realiseert een real-time inzicht in strategische bedrijfsinformatie door bestaande informatiesystemen en informatiebronnen te integreren. Bovendien moderniseert Software AG mainframe- en open -systemen. De oplossingenportfolio van Software AG is gebouwd rond productfamilies Adabas, Natural, EntireX en Tamino. In totaal werken er 2.500 mensen bij Software AG die bedrijfskritische informatiesystemen van meer dan 3.000 klanten ondersteunen. Software AG heeft verkoopvestigingen in 59 landen. Het bedrijf heeft vijf research & development-laboratoria in drie continenten. Software AG is vandaag de grootste Europese leverancier van systeemsoftware.
Software AG is opgericht in 1969. Het hoofdkantoor is gevestigd in Darmstadt, Duitsland. Software AG is genoteerd aan de Frankfurt Stock Exchange (TecDAX, ISIN DE 0003304002 / SOW). In 2003 boekte Software AG een omzet van 420 miljoen Euro. Meer informatie over Software AG treft u aan op www.softwareag.com.




Ingezonden persbericht