Ingezonden persbericht


P E R S B E R I C H T

Plan: voetbal op televisie zonder bal

Amsterdam, 15 februari 2005 PSV is onder andere van plan samen met Versatel en Talpa voetbalwedstrijden uit te zenden zonder bal. Technisch is het mogelijk, je moet de mensen triggeren, zo verklaart de nieuwe PSV-voorzitter Rob Westerhof deze week in een exclusief interview in Carp. Als de kijker vijf euro betaalt, krijgt hij ook de bal te zien. Westerhof wil ook de mogelijkheid bieden tijdens de wedstrijd via sms te gokken op de uitslag. Nederland is toch een spelletjesland. Een en ander is onderdeel van een plan om meer uit betaal-tv te halen.

Verder pleit hij ervoor om samen met Ajax en Feyenoord het merk Nederlands voetbal in China te promoten door middel van wekelijkse uitzendingen en een jaarlijks toernooi ter plekke. De nieuwe PSV-voorzitter wil geen mister PSV zijn, Van Raaij en Van den Herik zijn volgens hem veel te sterk het boegbeeld geworden van hun club .

Carp

Carp is het lijfblad voor hoogopgeleide professionals met een afgeronde hbo- of wo-opleiding tot en met 37 jaar en wordt verspreid in een oplage van 150.000. Carp informeert over alle ins en outs op het gebied van werk, loopbaan, lifestyle en persoonlijke ontwikkeling.

Aromedia

Aromedia is uitgever van de merken TKMST, Sum en Carp. Deze merken omvatten onder andere tijdschriften, gidsen, agenda s, websites en cd-rom s. Tevens organiseert Aromedia elk jaar Studie Beurs en doet ze met de TKMST Monitor onderzoek onder ruim 31.000 scholieren en studenten. Alle producten van Aromedia worden gemaakt ter ondersteuning van scholieren, studenten en professionals, in de leeftijd van 11 tot en met 37 jaar, bij het maken van belangrijke keuzes op het gebied van studie, werk en leven.

­­­­­­­#####