Heliview Marketingservices

Van massa communicatie naar gerichte instore communicatie

Op dinsdag 15 februari 2005 in HappyDayz te Culemborg vindt het gratis congres "Narrowcasting & Instore Media" plaats.

95% van de reclame richt zich op consumenten buiten de winkel en dit terwijl 75% van de koopbeslissingen ´in-store´ genomen worden. Narrowcasting belooft voor een belangrijke verschuiving in het reclame budget te zorgen. Bij Narrowcasting wordt informatie gericht op een bepaald publiek, op een geselecteerde locatie (binnen de winkel) en tijdstip middels digitale schermen, veelal op afstand aangestuurd met relevante visuele content.

Voor marketeers biedt deze nieuwe marketing & communicatie tool enorme mogelijkheden. In een dag worden zij helemaal bijgepraat over de belangrijkste ontwikkelingen en alle ins en outs over narrowcasting & instore media.

Tijdens dit congres een speciale bijdrage van Adam Curry. De heer Bram Nauta, algemeen manager van Popai, vertelt uit eigen recent onderzoek hoe de ervaringen zijn met Narrowcasting in Nederland.

Wat men op het programma kan verwachten:


* Wat is het en "What´s in it for me?"

* Ervaringen met instore communicatie middels praktijkcases
* Wat is het bereik en hoe worden boodschappen gewaardeerd?
* Wat is het effect op de omzet & wat is de ROI?
* Hoe ga ik aan de slag?

* Content

* Mediaplanning

* Narrowcasting als onderdeel van de instore communicatiemix
* Planning van Time & Place

* Techniek: Hard en software

Het congres richt zich met name op: marketing managers, communicatie managers, mediaplanners, brand managers, IT managers en algemeen directie .

Uitgebreide informatie over het evenement is te vinden op onze website: www.heliview.nl/conferences