Van massa communicatie naar gerichte instore communicatie
Op dinsdag 15 februari 2005 in HappyDayz te Culemborg vindt het
gratis congres "Narrowcasting & Instore Media" plaats.
95% van de reclame richt zich op consumenten buiten de winkel en
dit terwijl 75% van de koopbeslissingen ´in-store´ genomen worden.
Narrowcasting belooft voor een belangrijke verschuiving in het
reclame budget te zorgen. Bij Narrowcasting wordt informatie
gericht op een bepaald publiek, op een geselecteerde locatie
(binnen de winkel) en tijdstip middels digitale schermen, veelal
op afstand aangestuurd met relevante visuele content.
Voor marketeers biedt deze nieuwe marketing & communicatie tool
enorme mogelijkheden. In een dag worden zij helemaal bijgepraat
over de belangrijkste ontwikkelingen en alle ins en outs over
narrowcasting & instore media.
Tijdens dit congres een speciale bijdrage van Adam Curry. De heer
Bram Nauta, algemeen manager van Popai, vertelt uit eigen recent
onderzoek hoe de ervaringen zijn met Narrowcasting in Nederland.
Wat men op het programma kan verwachten:
* Wat is het en "What´s in it for me?"
* Ervaringen met instore communicatie middels praktijkcases
* Wat is het bereik en hoe worden boodschappen gewaardeerd?
* Wat is het effect op de omzet & wat is de ROI?
* Hoe ga ik aan de slag?
* Content
* Mediaplanning
* Narrowcasting als onderdeel van de instore communicatiemix
* Planning van Time & Place
* Techniek: Hard en software
Het congres richt zich met name op: marketing managers, communicatie
managers, mediaplanners, brand managers, IT managers en algemeen
directie .
Uitgebreide informatie over het evenement is te vinden op onze
website: www.heliview.nl/conferences
Heliview Marketingservices