Persbericht
Patrick Speijers nieuwe productmanager Trinicom
Wilp, 11 februari 2005 - Marktleidend eService software leverancier Trinicom heeft Patrick Speijers (31) aangesteld als productmanager. Vanwege de continue groei van het aantal gebruikers van het eService Center(TM) wordt ook het aantal medewerkers van Trinicom verder uitgebreid. Speijers wordt verantwoordelijk voor de verdere ontwikkeling van het eService Center™.
Vóór zijn indiensttreding bij Trinicom was Speijers partner van Nandi Group BV, een training- en adviesbureau voor innovatief klantcontact dat gespecialiseerd is in web selfservice, e-mail response management en e-mail marketing. Tevens is hij medeauteur van de boeken 'Manage your Mail' en 'Handboek E-mail Response Management & Web Selfservice'. Speijers begon zijn loopbaan bij KPN, waar hij diverse functies vervulde. Zo was hij als projectmanager KPN Callcenters medeverantwoordelijk voor de realisatie van het eerste internet contact center van KPN en vier e-mailcenters.
Speijers: "Het is voor mij een uitdaging om juist bij marktleider Trinicom de ontwikkeling van het product eService Center(TM) in goede banen te leiden. Ik zal me daarbij met name richten op het verder professionaliseren van het releasebeleid, de user interfaces, de management rapportages en het certificerings- en opleidingenprogramma. Uiteraard met behoud van de sterke punten van het eService Center(TM): de goede prijs-kwaliteitverhouding en de snelle en eenvoudige implementatie. Dit alles met als uiteindelijk doel bij te dragen aan het verder uitbouwen van het marktleiderschap in Nederland en het verwerven van een sterke positie in de Europese markt."
Wilco Rietberg, Algemeen Directeur van Trinicom: "De kennis die Patrick heeft opgedaan bij KPN en in zijn adviesfunctie bij diverse opdrachtgevers vormt de basis voor zijn inspirerende blik op de toekomst van het eService Center(TM). Ik ben er dan ook van overtuigd dat hij een belangrijke bijdrage zal leveren aan de verdere uitbouw van het succes ervan - niet alleen nationaal, maar ook internationaal."
Trinicom, Lathmerweg 5, 7384 AD Wilp, Tel: 0571- 26 82 60 E-mail: info@trinicom.nl, Website:
Over Trinicom
Trinicom is een Nederlandse onderneming, gevestigd in Kasteel De Lathmer in Wilp, en specialist op het gebied van web selfservice, e-mail response management en agent support. Trinicom richt zich primair op de ontwikkeling, implementatie en ondersteuning van haar kernproduct: het Trinicom eService Center(TM). Deze op internettechnologie gebaseerde standaardapplicatie is geheel in te richten op het klantcontactproces van een organisatie, en zorgt ervoor dat de belangrijkste klantcontacten snel en uniform kunnen worden afgehandeld vanuit één centrale kennisbank. Tevens adviseert Trinicom haar klanten bij het optimaal inrichten van een multi-channel contact center, waarbij de nadruk ligt op het verbeteren van de serviceverlening via internet, e-mail en telefoon en het verlagen van de servicekosten. Trinicom is de enige Nederlandse softwareproducent van geïntegreerde eService software en mag toonaangevende organisaties in binnen- en buitenland tot haar klantenkring rekenen, waaronder Casema, Thales, Stichting Korrelatie, FBTO en internetprovider Tiscali. Voor meer informatie zie: www.trinicom.nl.
Voor redactionele informatie:
Influx PR, Frieda Zieleman, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn, tel: 055 - 366 30 34, fax: 055 - 360 26 61, e-mail: frieda@influx-pr.com