Gemeente Wieringen
Bekendmakingen
Bouwen en wonen (11 februari 2005)
A. Ontvangen aanvragen reguliere bouwvergunning
ontvangen 3 februari 2005:
* het oprichten van een woning op het perceel Oosterklief 20
(reguliere bouwvergunning).
ontvangen 7 februari 2005:
* het oprichten van een kapschuur op het perceel Gemeenelandsweg 16
(reguliere bouwvergunning).
ontvangen 8 februari 2005:
* het realiseren van een erker en luifel op het perceel Dijkstraat
16 (reguliere bouwvergunning);
* het oprichten van een tijdelijke woonunit (voor maximaal 2 jaar)
op het perceel Westerklief 15 (reguliere bouwvergunning).
B. Geweigerde bouwvergunning
verzonden 11 februari 2005:
* het veranderen/vergroten van de woning op het perceel Klufterkrogt
20 (reguliere bouwvergunning).
C. Verleende sloopvergunning
verzonden 11 februari 2005:
* het slopen van een woning en schuur op het perceel Polderweg 2;
* het slopen van een woning op het perceel Polderweg 10.
De onder A genoemde aanvragen kunnen worden ingezien tijdens
openingstijden van het gemeentehuis bij de afdeling Grondgebiedzaken
(artikel 41 van de Woningwet, ter kennisgeving). Het voornemen bestaat
om de genoemde aanvragen verder in behandeling te nemen.
Tegen de onder B en C genoemde beschikkingen kan door belanghebbenden
binnen 6 weken na datum publicatie een gemotiveerd bezwaarschrift
worden ingediend bij het college van Burgemeester en Wethouders van
Wieringen, Postbus 1, 1777 ZG Hippolytushoef.
Het indienen van een bezwaarschrift betekent niet dat er geen gebruik
mag worden gemaakt van de verleende beschikking. Als u wilt beletten
dat er wordt gebouwd of gesloopt moet u, naast het indienen van een
bezwaarschrift, direct een gemotiveerd verzoek om een voorlopige
voorziening indienen bij de Voorzieningenrechter van de rechtbank,
sector Bestuursrecht, Postbus 251, 1800 BG Alkmaar.
Voor meer inlichtingen kunt u zich wenden tot de afdeling
Grondgebiedzaken, mevrouw M. Steltenpool, tel. 0227-594396
(doorkiesnummer).
Hippolytushoef, 11 februari 2005
Drs. J. Wittink, secretaris
Drs. T.J. Lont, burgemeester