GIELISSEN

Gielissen verzorgt looks van de AutoRai

Auto-evenement met veel diversiteit

Van 10 tot en met 20 februari vormt de Amsterdam RAI weer het decor voor het ultieme autofeest: de AutoRai. Verdeeld over de diverse hallen tonen een recordaantal automerken hun nieuwste modellen. Gielissen Interiors & Exhibitions verzorgt vier speciale paviljoens waardoor de AutoRai nog meer te bieden en te boeien heeft. Daarnaast realiseert het bedrijf de stands van Honda en Daihatsu, de entreepartijen en de aankleding van de gala-avond. Speciale aandachtstrekker vormt de Supercar Paddock waar zeer exclusieve automobielen staan uitgestald.

Het gerenommeerde automerk Honda is aanwezig met een opvallende 650 vierkante meter grote stand met een indrukwekkende metaal- en doekconstructie. In haar stand ligt de focus op de geavanceerdheid van het bedrijf én de sportieve prestaties. Een tweedeling die Gielissen letterlijk zichtbaar maakt aan de linker- en rechterzijde van de stand. Voor het sportieve aspect is onder andere de Formule1 wagen van het team BAR-Honda spectaculair opgesteld. De geavanceerdheid komt duidelijk naar voren met de Nederlandse première van ASIMO, de first Humanoid Robot. Deze wereldberoemde robot die onder andere kan praten en traplopen is gebouwd volgens een uniek ontwikkelingsprogramma van Honda, waarvan de gebruikte technieken ook weer terug te vinden zijn in hun auto's.

Introducties
Voor de Daihatsu-stand ging Gielissen een bestaand concept restylen. De nadruk in deze stand ligt op twee auto-introducties. De Sirion is de nieuwe compacte en toch ruime en veilige auto voor dagelijks gebruik. Een andere opvallende plek is gereserveerd voor het sportieve paradepaardje: de Copen. Een sportwagen met afneembare hardtop, door een selecte groep monteurs vervaardigd in het Expert Center van Daihatsu. Bijzonder aan de Copen is dat de wagen alleen verkrijgbaar is met de stuurinrichting aan de rechterzijde.

Paviljoens
Wat er op het gebied van schone en ultrazuinige automobielen allemaal mogelijk is, wordt getoond in het paviljoen Schoon en Zuinig. In het paviljoen van de AutoTelegraaf worden de beste afbeeldingen uit een landelijke fotowedstrijd geëxposeerd, terwijl bij De Sportauto van... het blad GTO sport- en racewagens van nationale en internationale beroemdheden tentoonstelt. Onder de naam Klassieke Klasse richt Carros Magazine een paviljoen in met chique bolides van bekende Nederlanders en buitenlanders, zoals een Rover P5 van de Engelse Koningin Elizabeth. In het paviljoen Supercar Paddock tenslotte, staat onder eindredactie van het blad Autovisie een spectaculaire selectie zeer exclusieve wagens. Gielissen Interiors & Exhibitions zorgt dat alle paviljoens een eigen uitstraling hebben, passend bij het thema.

Gielissen Interiors & Exhibitions is met ruim 350 medewerkers de absolute Nederlandse marktleider op het gebied van interieur- en tentoonstellingsbouw. De vestigingen in Amsterdam, Eindhoven, Helmond, Deurne en Stuttgart vertegenwoordigen een omzet van 50 miljoen Euro op het gebied van standbouw, conceptontwikkeling, interieurbouw, beurscoördinatie, evenementen en roadshows.

Noot:
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de heer Paul Koote, Account Manager van Gielissen Interiors & Exhibitions te Amsterdam, tel. (0)20 581 14 11.

27 jan 05 11:20