Gielissen verzorgt looks van de AutoRai
Auto-evenement met veel diversiteit
Van 10 tot en met 20 februari vormt de Amsterdam RAI weer het decor
voor het ultieme autofeest: de AutoRai. Verdeeld over de diverse
hallen tonen een recordaantal automerken hun nieuwste modellen.
Gielissen Interiors & Exhibitions verzorgt vier speciale paviljoens
waardoor de AutoRai nog meer te bieden en te boeien heeft. Daarnaast
realiseert het bedrijf de stands van Honda en Daihatsu, de
entreepartijen en de aankleding van de gala-avond. Speciale
aandachtstrekker vormt de Supercar Paddock waar zeer exclusieve
automobielen staan uitgestald.
Het gerenommeerde automerk Honda is aanwezig met een opvallende 650
vierkante meter grote stand met een indrukwekkende metaal- en
doekconstructie. In haar stand ligt de focus op de geavanceerdheid van
het bedrijf én de sportieve prestaties. Een tweedeling die Gielissen
letterlijk zichtbaar maakt aan de linker- en rechterzijde van de
stand. Voor het sportieve aspect is onder andere de Formule1 wagen van
het team BAR-Honda spectaculair opgesteld. De geavanceerdheid komt
duidelijk naar voren met de Nederlandse première van ASIMO, de first
Humanoid Robot. Deze wereldberoemde robot die onder andere kan praten
en traplopen is gebouwd volgens een uniek ontwikkelingsprogramma van
Honda, waarvan de gebruikte technieken ook weer terug te vinden zijn
in hun auto's.
Introducties
Voor de Daihatsu-stand ging Gielissen een bestaand concept restylen.
De nadruk in deze stand ligt op twee auto-introducties. De Sirion is
de nieuwe compacte en toch ruime en veilige auto voor dagelijks
gebruik. Een andere opvallende plek is gereserveerd voor het sportieve
paradepaardje: de Copen. Een sportwagen met afneembare hardtop, door
een selecte groep monteurs vervaardigd in het Expert Center van
Daihatsu. Bijzonder aan de Copen is dat de wagen alleen verkrijgbaar
is met de stuurinrichting aan de rechterzijde.
Paviljoens
Wat er op het gebied van schone en ultrazuinige automobielen allemaal
mogelijk is, wordt getoond in het paviljoen Schoon en Zuinig. In het
paviljoen van de AutoTelegraaf worden de beste afbeeldingen uit een
landelijke fotowedstrijd geëxposeerd, terwijl bij De Sportauto van...
het blad GTO sport- en racewagens van nationale en internationale
beroemdheden tentoonstelt. Onder de naam Klassieke Klasse richt Carros
Magazine een paviljoen in met chique bolides van bekende Nederlanders
en buitenlanders, zoals een Rover P5 van de Engelse Koningin
Elizabeth. In het paviljoen Supercar Paddock tenslotte, staat onder
eindredactie van het blad Autovisie een spectaculaire selectie zeer
exclusieve wagens. Gielissen Interiors & Exhibitions zorgt dat alle
paviljoens een eigen uitstraling hebben, passend bij het thema.
Gielissen Interiors & Exhibitions is met ruim 350 medewerkers de
absolute Nederlandse marktleider op het gebied van interieur- en
tentoonstellingsbouw. De vestigingen in Amsterdam, Eindhoven, Helmond,
Deurne en Stuttgart vertegenwoordigen een omzet van 50 miljoen Euro op
het gebied van standbouw, conceptontwikkeling, interieurbouw,
beurscoördinatie, evenementen en roadshows.
Noot:
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de heer Paul Koote,
Account Manager van Gielissen Interiors & Exhibitions te Amsterdam,
tel. (0)20 581 14 11.
27 jan 05 11:20