News Release
07.02.05
RYANAIR'S klantenservicestatistieken voor januari 2005
Ryanair, Europa's Nr.1 low fares airline, presenteert hierbij haar
klantenservice-statistieken van januari 2005. Ryanair heeft zichzelf
verplicht gesteld iedere maand de consumentenstatistieken te
publiceren. Deze bevestigen bovendien keer op keer dat Ryanair ook
Nr.1 is op het gebied van klantenservice.
* 93 % van alle 15,391 Ryanair vluchten in januari arriveerden op
tijd.
* Ryanair zet de standaard als Nr.1 op-tiid maatschappij en blijft
in 2005 de maatschappij met de minste annuleringen.
* Het aantal geregistreerde klachten is minder dan 1 (0,51) klacht
per 1.000 passagiers.
* Verloren gegane bagage is minder dan 1 (0,69) tas per 1.000
passagiers.
KLANTENSERVICESTATISTIEKEN - JANUARI 2005
2004
2005
Op-tijd vluchten*
92%
93%
Klachten per 1.000 passagiers
0.76
0.51
Bagage klachten per 1.000 passagiers
1.20
0.69
Klachten afgehandeld in 7 dagen
100%
99%
* Cijfers gevalideerd door CAA
Ryanair