HSP COMMUNICATIE

AAC Cosmos Exact Support Partner 2004

AAC Cosmos Exact Support Partner 2004
Exact Software Nederland heeft begin februari ICT-dienstverlener AAC Cosmos verkozen tot 'Exact Support Partner van het Jaar'. Daarnaast is AAC Cosmos er als organisatie in geslaagd als tweede te eindigen bij de verkiezing tot 'Partner van het Jaar'.Eveneens een uitstekend resultaat waarmee de landelijk opererende onderneming opnieuw bewijst prima in staat te zijn Exact-oplossingen te adviseren, verkopen, implementeren en ondersteunen.

Het juryrapport liet weinig te wensen over. Zo bleek dat AAC Cosmos het laagste aantal opzegging van onderhoudscontracten kende en uitermate hoog scoorde op klanttevredenheid. Niet verwonderlijk dus dat ook het aantal klachten tot een minimum beperkt is gebleven en het supportquotum zeer laag is te noemen. Naast de directe supportaspecten is AAC Cosmos zeer nauw betrokken geweest bij de marktintroductie van Exact Globe 2003. Met name doordat de organisatie zelf het pakket in gebruik nam, is waardevolle kennis en ervaring opgedaan. Ook de actieve deelname van Support Management in het verbeteren van de interactie met Support Management van Exact werd erg gewaardeerd.

Kwaliteit voor eindgebruiker
De benoeming tot Exact Support Partner 2004 komt overigens niet helemaal uit de lucht vallen voor AAC Cosmos. De onderneming heeft het afgelopen jaar zeer nadrukkelijk gekozen voor het leveren van kwaliteit voor de eindgebruiker. Met behulp van de ontwikkeling en implementatie van een intern kwaliteitsprogramma is een enorme toename in klanttevredenheid gerealiseerd. Het doel voor 2005 is deze nog verder uit te bouwen én de positie van overall Partner van het Jaar te veroveren.