HSP COMMUNICATIE
AAC Cosmos Exact Support Partner 2004
AAC Cosmos Exact Support Partner 2004
Exact Software Nederland heeft begin februari ICT-dienstverlener AAC
Cosmos verkozen tot 'Exact Support Partner van het Jaar'. Daarnaast
is AAC Cosmos er als organisatie in geslaagd als tweede te eindigen
bij de verkiezing tot 'Partner van het Jaar'.Eveneens een uitstekend
resultaat waarmee de landelijk opererende onderneming opnieuw bewijst
prima in staat te zijn Exact-oplossingen te adviseren, verkopen,
implementeren en ondersteunen.
Het juryrapport liet weinig te wensen over. Zo bleek dat AAC Cosmos
het laagste aantal opzegging van onderhoudscontracten kende en
uitermate hoog scoorde op klanttevredenheid. Niet verwonderlijk dus
dat ook het aantal klachten tot een minimum beperkt is gebleven en het
supportquotum zeer laag is te noemen. Naast de directe supportaspecten
is AAC Cosmos zeer nauw betrokken geweest bij de marktintroductie van
Exact Globe 2003. Met name doordat de organisatie zelf het pakket in
gebruik nam, is waardevolle kennis en ervaring opgedaan. Ook de
actieve deelname van Support Management in het verbeteren van de
interactie met Support Management van Exact werd erg gewaardeerd.
Kwaliteit voor eindgebruiker
De benoeming tot Exact Support Partner 2004 komt overigens niet
helemaal uit de lucht vallen voor AAC Cosmos. De onderneming heeft het
afgelopen jaar zeer nadrukkelijk gekozen voor het leveren van
kwaliteit voor de eindgebruiker. Met behulp van de ontwikkeling en
implementatie van een intern kwaliteitsprogramma is een enorme toename
in klanttevredenheid gerealiseerd. Het doel voor 2005 is deze nog
verder uit te bouwen én de positie van overall Partner van het Jaar te
veroveren.