TRIPLE P NV
Triple P neemt Business Process manager aan
Vianen, 1 februari 2005 - Triple P heeft per 1 januari 2005 de heer
René van Zundert als Business Process Manager aangesteld. Van Zundert
wordt verantwoordelijk voor het stroomlijnen van de business processen
van Triple P. Hij heeft hiervoor onder andere ruim zes jaar gewerkt in
Program Management functies bij Accenture.
René van Zundert zal alle interne business processen van Triple P
analyseren en optimaliseren. Door deze optimalisatie zal het bedrijf
flexibeler op veranderingen kunnen inspelen, transparanter gaan
opereren en tevens efficiënter omgaan met haar middelen. Van Zundert
over zijn nieuwe werkomgeving: 'Triple P staat er bij haar klanten om
bekend dat ze eventuele fouten altijd oplost, zelfs als dit met hoge
eigen kosten gepaard gaat. Dit is onder andere zichtbaar aan de
uitzonderlijk goede klanttevredenheid zoals blijkt uit de metingen die
het bedrijf periodiek laat uitvoeren. Ik zie het mede als mijn taak om
het aantal fouten in de interne processen verder te minimaliseren. Dat
zal resulteren in een meer efficiënte organisatie onder behoud van de
goede klanttevredenheid'.
De Business Process Manager wordt tevens verantwoordelijk voor het in
stand houden van een volledig transparant en inzichtelijk 'corporate
governance' model. Rashid Azimullah, zelf per november 2004 gestart
als nieuw directielid bij Triple P, zegt over het aanstellen van Van
Zundert: 'René is een echte aanwinst voor Triple P. Als specialist op
het gebied van proces management zal hij de bedrijfsprocessen van onze
onderneming in detail analyseren en optimaliseren. Uit ervaring weet
ik dat hier vaak nog grote verbeteringen mogelijk zijn'.
Over Triple P
Triple P (Nasdaq SCM: TPPP) ontwerpt, bouwt en beheert ICT-oplossingen
die op een efficiënte manier bijdragen aan het resultaat van een
organisatie. Met de primaire business processen van klanten als
uitgangspunt specialiseert Triple P zich in ICT-oplossingen die een
optimale ondersteuning van die core-business op kosteneffectieve wijze
faciliteren. De drie P's - People, Performance en Partnership - vormen
de basis voor langdurige, succesvolle relaties met de klanten van
Triple P. Vanuit de visie van Triple P zijn de drie P's meer dan
alleen de optelsom; het gaat bij goede ICT-dienstverlening vooral om
de synergie van deze drie componenten.
Deze publicatie bevat een aantal gegevens die betrekking hebben op de
toekomst. Deze zijn gebaseerd op de huidige verwachtingen. De
daadwerkelijke resultaten kunnen hiervan afwijken als gevolg van een
aantal factoren waaronder, maar niet beperkt tot, de ontwikkeling van
de totale ICT-uitgaven en vraag naar ICT-diensten in Nederland; het
moment waarop belangrijke orders worden geplaatst; het vermogen
gekwalificeerd personeel in te huren, op te leiden en te behouden en
hevige concurrentie. Zie voor een nadere toelichting op deze risico's
en onzekerheden de documenten die Triple P heeft gedeponeerd bij de
Securities and Exchange Commission, met name het meest recente
jaarverslag op formulier 20-F.
Contact
Triple P NV
Tiny Verbeek
Postbus 245
4130 EE Vianen
Nederland
Tel: 0347 353650
Fax: 0347 353666
e-mail: tverbeek@triple-p.nl
web: www.triple-p.nl
01 feb 05 16:26