TRIPLE P NV

Triple P neemt Business Process manager aan

Vianen, 1 februari 2005 - Triple P heeft per 1 januari 2005 de heer René van Zundert als Business Process Manager aangesteld. Van Zundert wordt verantwoordelijk voor het stroomlijnen van de business processen van Triple P. Hij heeft hiervoor onder andere ruim zes jaar gewerkt in Program Management functies bij Accenture.

René van Zundert zal alle interne business processen van Triple P analyseren en optimaliseren. Door deze optimalisatie zal het bedrijf flexibeler op veranderingen kunnen inspelen, transparanter gaan opereren en tevens efficiënter omgaan met haar middelen. Van Zundert over zijn nieuwe werkomgeving: 'Triple P staat er bij haar klanten om bekend dat ze eventuele fouten altijd oplost, zelfs als dit met hoge eigen kosten gepaard gaat. Dit is onder andere zichtbaar aan de uitzonderlijk goede klanttevredenheid zoals blijkt uit de metingen die het bedrijf periodiek laat uitvoeren. Ik zie het mede als mijn taak om het aantal fouten in de interne processen verder te minimaliseren. Dat zal resulteren in een meer efficiënte organisatie onder behoud van de goede klanttevredenheid'.

De Business Process Manager wordt tevens verantwoordelijk voor het in stand houden van een volledig transparant en inzichtelijk 'corporate governance' model. Rashid Azimullah, zelf per november 2004 gestart als nieuw directielid bij Triple P, zegt over het aanstellen van Van Zundert: 'René is een echte aanwinst voor Triple P. Als specialist op het gebied van proces management zal hij de bedrijfsprocessen van onze onderneming in detail analyseren en optimaliseren. Uit ervaring weet ik dat hier vaak nog grote verbeteringen mogelijk zijn'.

Over Triple P

Triple P (Nasdaq SCM: TPPP) ontwerpt, bouwt en beheert ICT-oplossingen die op een efficiënte manier bijdragen aan het resultaat van een organisatie. Met de primaire business processen van klanten als uitgangspunt specialiseert Triple P zich in ICT-oplossingen die een optimale ondersteuning van die core-business op kosteneffectieve wijze faciliteren. De drie P's - People, Performance en Partnership - vormen de basis voor langdurige, succesvolle relaties met de klanten van Triple P. Vanuit de visie van Triple P zijn de drie P's meer dan alleen de optelsom; het gaat bij goede ICT-dienstverlening vooral om de synergie van deze drie componenten.

Deze publicatie bevat een aantal gegevens die betrekking hebben op de toekomst. Deze zijn gebaseerd op de huidige verwachtingen. De daadwerkelijke resultaten kunnen hiervan afwijken als gevolg van een aantal factoren waaronder, maar niet beperkt tot, de ontwikkeling van de totale ICT-uitgaven en vraag naar ICT-diensten in Nederland; het moment waarop belangrijke orders worden geplaatst; het vermogen gekwalificeerd personeel in te huren, op te leiden en te behouden en hevige concurrentie. Zie voor een nadere toelichting op deze risico's en onzekerheden de documenten die Triple P heeft gedeponeerd bij de Securities and Exchange Commission, met name het meest recente jaarverslag op formulier 20-F.

Contact

Triple P NV
Tiny Verbeek
Postbus 245
4130 EE Vianen
Nederland

Tel: 0347 353650
Fax: 0347 353666
e-mail: tverbeek@triple-p.nl
web: www.triple-p.nl


01 feb 05 16:26