Ingezonden persbericht
--- Persbericht ---
2GOTV brengt exclusieve beelden van Christijan Albers
Spectaculaire introductie in Amsterdam vastgelegd voor 2GOTV-kijkers
Amsterdam, 28 januari 2005 Een Formule 1-wagen met Nederlands racetalent Christijan Albers die over het Amsterdamse Rembrandtplein raast. Een niet alledaags gezicht. Toch gebeurde het afgelopen donderdagavond tijdens de exclusieve launch-party van Christijan Albers. 2GOTV was aanwezig en zorgde voor exclusieve beelden van de avond.
In het nieuwe F1-seizoen zal aanstormend talent Christijan Albers voor het team van Minardi plaatsnemen achter het stuur. Dit heugelijke feit evenals de introductie van de website www.albersf1.com werd uitbundig gevierd in Amsterdam, tijdens een launch-party waar tal van prominente personen en pers aanwezig waren. Bas Verhart, oprichter en CEO van Media Republic: Media Republic is de preferred media content supplier van Christijan Albers. Een interessante samenwerking, waarbij twee sterke partners zijn samengebracht. Het feit dat Media Republic naast Vodafone een van de initiatiefnemers is van 2GOTV, maakte het mogelijk om de kijkers van 2GOTV exclusieve beelden te bieden van de feestelijke avond. Er is hier dan ook sprake van een sterk staaltje synergie.
De mobiele televisiezender 2GOTV zendt dagelijks uit. Uitzendingen kunnen worden bekeken via de mobiele telefoon en zijn beschikbaar in een online archief op www.2go.tv. De beelden van het Formule 1-spektakel passen goed in de programmering van 2GOTV. Zo presenteert Winston Gerschtanowitz een programma waarin de mooie bolides aan de tand worden gevoeld. Daarnaast brengt de zender uiteenlopende programma s, die elk worden verzorgd door presentatoren die een sterke affiniteit met het programma hebben. Aansprekende persoonlijkheden nemen de presentatie voor hun rekening: Jort Kelder (Business), Edwin Smulders (Gossip), Touriya Haoud (Fashion), Micky Hoogendijk (Lifestyle), Bastiaan Ragas (Maatschappij) en Renate Verbaan (Music).
2GOTV, Nederlands eerste mobiele televisiezender is een gezamenlijk initiatief van Vodafone Nederland en Media Republic. De zender maakt vernieuwende en creatieve mobiele televisie voor de mobiele telefoon en heeft het aspect Anytime & Anyplace hoog in het vaandel staan. Aan Vodafone abonnees met een UMTS-telefoon wordt continu gevarieerde televisiecontent geboden. 2GOTV is standaard beschikbaar via het menu van Vodafone live! UMTS. Voor het bekijken van 2GOTV betaalt de consument Euro 0,25 per 10 minuten.
--- Einde bericht ---
Over Media Republic
Media Republic bedenkt crossmedia concepten voor diverse mediabedrijven en adverteerders. Door een combinatie van verschillende media, zoals games, mobiele services, televisie en internet worden consumenten op een nieuwe manier benaderd. Media Republic realiseert haar projecten met een groep van meer dan 105 creatieve toptalenten, met technische know how en een uitgebreid business netwerk. Meer informatie is te vinden op www.mediarepublic.com.
Ingezonden persbericht