EYE WISH
Eye Wish laat mensen zien wie ze zijn
Persbericht (beeldmateriaal verkrijgbaar op www.eyewish.nl)
Geschikt voor onmiddellijke plaatsing - 26 januari 2005
EYE WISH LAAT MENSEN ZIEN WIE ZE ZIJN
'Wat karakter heeft, moet karakter houden'
Soesterberg - Eye Wish start 28 januari 2005 met een serie nieuwe
campagnes. De 90 kwaliteitsopticiens zetten in een aantal uniek
vormgegeven tv-filmpjes de bril neer als een middel dat expressie
geeft aan de identiteit van mensen. 'Wat karakter heeft moet karakter
houden'.
Een mooie zwart-wit film waarin een ondeugend lief klein meisje zoet
in de camera kijkt. Eerst zonder bril en dan met. De voice over zegt:
'Wat ondeugend is, moet ondeugend blijven'.
Het is één van een aantal nieuwe tv-commercials van Eye Wish. Met deze
campagne wil Eye Wish benadrukken dat zij naast vakmanschap ook oog
heeft voor de identiteit en het karakter van mensen. Eye Wish heeft
voor iedereen een passende bril die niet alleen zorgt voor 'goed zien,
maar juist ook voor 'er goed uitzien'.
Bij de nieuwe campagnestrategie van Eye Wish hoort ook een nieuwe
slogan met als basisingrediënt 'menselijke ambitie': 'De beste
opticien, dat willen we zijn'.
Eye Wish start met print, tv-uitingen en winkelmaterialen op 28
januari 2005.
Elke campagne eindigt met een sympathieke aanbieding. Voor de eerste
campagne is dat: 'De nieuwe collectie is binnen. Ter introductie 75
euro korting bij aankoop van een bril.
Vraag naar de voorwaarden.'