Time : 4:22:34 PM
Date : Friday, January 14, 2005
Sender Name: Medialogue

Stop/watch. Alles over de impact van advertenties in magazines

Medialogue, de reclameregie van Sanoma Magazines Belgium, uitgever van onder andere Humo, Libelle, Feeling, Télé Moustique, Flair,... viert in 2005 haar 10de verjaardag. Om deze verjaardag ook een inhoudelijke dimensie te geven, trakteert Medialogue op een boek over de impact van reclame in tijdschriften. De auteurs zijn Patrick Hermie, Trui Lanckriet en Koen Lansloot van Medialogue en Stef Peeters, SP Consult, als onafhankelijk consulent. De auteurs hebben zich gebaseerd op de resultaten van bijna 3000 advertenties die sinds 1996 aan een impactmeting onderworpen werden.

Klik op het attachment (of surf naar www.pressreleases.be) om meer te lezen over Stop/watch.

Dit boek biedt een antwoord op tal van vragen waarmee de reclameprofessionals in reclamebureaus, mediabureaus of bij adverteerders in de praktijk vaak econfronteerd worden. Het boek is bijzonder rijk geïllustreerd met Belgische voorbeelden en cases. De officiële voorstelling gebeurt op 27 januari in de nieuwe gebouwen van Sanoma Magazines Belgium in Diegem. Deze voorstelling is exclusief toegankelijk voor de genodigden van de reclameregie. Voor het gebeuren werd uit Zuid Afrika de CEO van Milward Brown SA, Erik Du Plessis als spreker uitgenodigd. Erik Du Plessis is een prominent deskundige op het vlak van reclame-impact die al meerdere artikels in vooraanstaande wetenschappelijke tijdschriften en boeken over het onderwerp op zijn naam heeft staan. Zijn exposé heeft als titel: "The Physiology of Advertising. Why emotive advertising works, and can be measured".
Het boek wordt uitgegeven in het Nederlands, het Frans en het Engels.

Gedrukte exemplaren (enkel Nederlands en Frans) zijn voorbehouden voor de professionele contacten van Medialogue. Voor studenten en andere geïnteresseerden wordt het boek vanaf 28/01 volledig gratis ter beschikking gesteld in Pdf formaat.