Time : 4:22:34 PM
Date : Friday, January 14, 2005
Sender Name: Medialogue
Stop/watch. Alles over de impact van advertenties in magazines
Medialogue, de reclameregie van Sanoma Magazines Belgium, uitgever
van onder andere Humo, Libelle, Feeling, Télé Moustique, Flair,...
viert in 2005 haar 10de verjaardag. Om deze verjaardag ook een
inhoudelijke dimensie te geven, trakteert Medialogue op een boek over
de impact van reclame in tijdschriften. De auteurs zijn Patrick
Hermie, Trui Lanckriet en Koen Lansloot van Medialogue en Stef
Peeters, SP Consult, als onafhankelijk consulent. De auteurs hebben
zich gebaseerd op de resultaten van bijna 3000 advertenties die sinds
1996 aan een impactmeting onderworpen werden.
Klik op het attachment (of surf naar www.pressreleases.be) om meer te
lezen over Stop/watch.
Dit boek biedt een antwoord op tal van vragen waarmee de
reclameprofessionals in reclamebureaus, mediabureaus of bij
adverteerders in de praktijk vaak econfronteerd worden. Het boek is
bijzonder rijk geïllustreerd met Belgische voorbeelden en cases. De
officiële voorstelling gebeurt op 27 januari in de nieuwe gebouwen
van Sanoma Magazines Belgium in Diegem. Deze voorstelling is
exclusief toegankelijk voor de genodigden van de reclameregie. Voor
het gebeuren werd uit Zuid Afrika de CEO van Milward Brown SA, Erik
Du Plessis als spreker uitgenodigd. Erik Du Plessis is een prominent
deskundige op het vlak van reclame-impact die al meerdere artikels in
vooraanstaande wetenschappelijke tijdschriften en boeken over het
onderwerp op zijn naam heeft staan. Zijn exposé heeft als titel: "The
Physiology of Advertising. Why emotive advertising works, and can be
measured".
Het boek wordt uitgegeven in het Nederlands, het Frans en het Engels.
Gedrukte exemplaren (enkel Nederlands en Frans) zijn voorbehouden
voor de professionele contacten van Medialogue. Voor studenten en
andere geïnteresseerden wordt het boek vanaf 28/01 volledig gratis
ter beschikking gesteld in Pdf formaat.