Ingezonden persbericht
Persbericht
MSI voegt eService Center(TM) van Trinicom toe aan productportfolio
Wilp, 26 januari 2005 - Marktleidend eService software leverancier Trinicom heeft met MultiChannel Services & Integration (MSI) uit Amersfoort een partnerovereenkomst gesloten. Met de toevoeging van het Trinicom eService Center(TM) aan haar productportfolio zal MSI haar klanten ondersteunen op het gebied van geïntegreerde afhandeling van binnenkomende telefoontjes en e-mails. Met de publicatie van veelvoorkomende vragen rechtstreeks uit de kennisbank van het eService Center(TM) op het internet, wordt ook daar de serviceverlening geoptimaliseerd en kan op kosten worden bespaard.
MSI, leverancier van klantcontact- en klantmanagementoplossingen en al jarenlang partner van het Amerikaanse eGain, was op zoek naar een Nederlandse partner. Rudie Krösschell, Algemeen Directeur van MSI: "Het past geheel in de strategie van MSI om ook samen te gaan werken met Trinicom. De oplossing die Trinicom biedt voor web selfservice, e-mail response management en agent support is geheel gebouwd in Nederland en sluit daarom goed aan bij de eisen en wensen van veel Nederlandse ondernemingen. Trinicom heeft met het eService Center(TM) bewezen waarde toe te voegen aan de serviceverlening. Wij zullen onze Hylo integratie, classificatie en Knowledge Driven systemen daaraan toevoegen. Dat is een interessante propositie, zeker nu consumenten en zakelijke klanten steeds vaker meerdere kanalen gebruiken om in contact te treden met hun (mogelijke) leverancier. We zijn blij met de toevoeging van Trinicom aan ons pakket van 'best-in-class' oplossingen. Daar waar Trinicom de beste oplossing is, zullen onze eService consultants garant staan voor een vlekkeloze implementatie."
Wilco Rietberg, Algemeen Directeur van Trinicom: "MSI is een zeer ervaren partij op het brede terrein van klantinteractie. De afgelopen jaren zijn wij elkaar meerdere malen tegengekomen in de markt, met deze partnerovereenkomst als logisch gevolg. De business consultants van MSI komen vroegtijdig in contact met klanten voor wie Trinicom potentieel interessant is. Dat geeft ons de mogelijkheid om in een eerder stadium van het proces bij klanten een blik in de keuken te werpen dan we nu gewend zijn. Heeft een organisatie eenmaal voor Trinicom gekozen, dan verzorgt MSI de implementatie van het eService Center(TM)."
Trinicom, Lathmerweg 5, 7384 AD Wilp, Tel: 0571- 26 82 60
E-mail: info@trinicom.nl, Website: www.trinicom.nl
Over Trinicom
Trinicom is een Nederlandse organisatie, gevestigd in Kasteel De Lathmer in Wilp, en specialist op het gebied van web selfservice, e-mail response management en agent support. Trinicom richt zich primair op de ontwikkeling, implementatie en ondersteuning van haar kernproduct: het Trinicom eService Center(TM). Deze op internettechnologie gebaseerde standaardapplicatie is geheel in te richten op het klantcontactproces van een organisatie, en zorgt ervoor dat de belangrijkste klantcontacten snel en uniform kunnen worden afgehandeld vanuit één centrale kennisbank. Tevens adviseert Trinicom haar klanten bij het optimaal inrichten van een multi-channel contact center, waarbij de nadruk ligt op het verbeteren van de serviceverlening via internet, e-mail en telefoon en het verlagen van de servicekosten. Trinicom is de enige Nederlandse softwareproducent van geïntegreerde eService software en mag toonaangevende organisaties in binnen- en buitenland tot haar klantenkring rekenen, waaronder Casema, Thales, Stichting Korrelatie, FBTO en internetprovider Tiscali. Voor meer informatie zie: www.trinicom.nl.
Over MSI
MultiChannel Services & Integration (MSI), gevestigd in Amersfoort, levert klantcontact- en klantmanagementoplossingen en realiseert daarmee meetbare resultaten op korte termijn en consistente verbeteringen op lange termijn. Om dit te bereiken combineert MSI 'best-in-class' oplossingen van partners met een resultaatgerichte implementatie door gespecialiseerde en professionele business-, applicatie- en technology consultants. MSI richt zich op middelgrote tot grote ondernemingen in vrijwel alle marktsectoren en werkt voor onder andere TPG Post, Debitel, LOI, Neckermann Reizen, Nuon en Visa Cards. Tevens is MSI actief bij diverse overheidsinstellingen, waaronder RDW. Voor meer informatie zie: www.msiweb.nl.
---
Voor redactionele informatie:
Influx PR, Frieda Zieleman, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn,
tel: 055 - 366 30 34, fax: 055 - 360 26 61, e-mail: frieda@influx-pr.com