Gemeente Doorn
Agenda's / week 3
Raadsvergadering
Voorlopige agenda voor de vergadering van de raad van de gemeente
Doorn op dinsdag 25 januari 2005 . Aanvang 20.00 uur in de raadszaal
van het gemeentehuis.
1. Opening
2. Vaststelling agenda
3. Spreekrecht burgers
4. Notulen raadsvergadering van 7 december 2004
5. Ingekomen stukken
6. Donatie ten behoeve van de slachtoffers van de zeebeving in
zuidoost azie (Commissie ABM in meerderheid positief, PDD tegen)
7. Tijdelijke uitbreiding uren griffier tot en met 31 december 2005
8. Gemeentelijk Rioleringsplan (GRP) 2003-2007 (aangepast) (de
commissie Grondgebied is akkoord met uitzondering van Groen
Links/PVDA)
9. Huisvestingverordening 2005 (de commissie Grondgebied is unaniem
akkoord).
10. Uitbreiding NAB en nieuwbouw aula (de commissie Grondgebied is
unaniem akkoord).
11. Onttrekking ventweg langs Dorpsstraat aan openbaar verkeer (de
commissie Grondgebied is unaniem akkoord)
12. Delegatiebesluit artikel 19 lid 1 WRO, Sterkenburgerlaan 54 (de
commissie Grondgebied is unaniem akkoord, met uitzondering van
Groen Links/PVDA).
13. Voorbereidingsbesluit Dorpsstraat Zuid-West (de commissie
Grondgebied is unaniem akkoord).
14. Nadere besluitvorming gemeenschappelijke regeling RSD (commissie
ABM adviseert positief)
15. Begrotingswijzigingen 2005
16. Stand van Zaken Privatisering Sport (buitensport en sporthal)
17. Integriteitsbeleid/ Nevenwerkzaamheden
18. Vragenuur
19. Sluiting
De burgemeester,
Mr H.J.F. Reeringh.
De stukken liggen vanaf heden voor de raadsleden ter inzage in de
leeszaal, dagelijks van
08.30 - 12.30 uur en van 13.30 - 17.00 uur.
Commissies algemene bestuurszaken en middelen/grondgebied/bevolking
Voorlopige agenda voor de gecombineerde commissievergadering
Grondgebied, Bevolking en Algemene Bestuurszaken en Middelen op
dinsdag 25 januari 2005, na de raadsvergadering van de gemeenteraad
van Doorn.
Enige agendapunt: voortgangsrapportage 3 inzake het project
raadhuisplein.
Voor de behandeling van ieder agendapunt bestaat voor de burgers de
mogelijkheid het woord te voeren.