Ingezonden persbericht


Persbericht

CLUBMESSAGE WINT COLUMBUS TROFEE

Breda, 29 november 2004 - Deze week maakte de jury van de Columbus Trofee bekend dat ClubMessage, zakelijke SMS provider, de hoofdprijs heeft gewonnen van de prijsvraag uitgeschreven door de horecavakbeurs BBB. De Columbus Trofee is de innovatieprijs van deze beurs. De jury bestaat uit kopstukken van de gastvrijheidindustrie en selecteerde onlangs de vijf overgebleven finalisten. Innoverende toeleveranciers van de horeca die succesvol zijn op geheel eigen, en daarom vaak onconventionele wijze, kwamen in aanmerking voor de prijs. Alle finalisten mogen gratis deelnemen aan de BBB en de uiteindelijke winnaar ClubMessage ontvangt onder andere een trofee en een cheque ter waarde van EUR 2500,--.

ClubMessage heeft gewonnen met het product SMS Messaging. SMS Messaging maakt het mogelijk in een paar seconden een bulk berichten naar klanten te sturen. De kosten van dit medium zijn laag in vergelijking met traditionele media als de brief, folder of telefoongesprek en een SMS bericht wordt zo goed als altijd gelezen door de ontvanger.

SMS Messaging wordt onder andere in de horeca toegepast door discotheken die hun klanten op deze manier aan zich willen binden. Klanten kunnen hun mobiele telefoonnummer opgeven bij binnenkomst om op deze manier persoonlijke informatie te ontvangen over de agenda van de uitgaansgelegenheid. Zo kan de discotheek ervoor zorgen dat al zijn vaste bezoekers een SMS ontvangen met een uitnodiging voor een feest, maar er kan ook automatisch een "persoonlijk" bericht worden verstuurd op de verjaardag van een klant.

Bij de opening van de Horecavakbeurzen 2005 in het MECC Maastricht, op maandag 24 januari 2005, wordt de prijs aan ClubMessage uitgereikt en zal de jury een toelichting geven op de motivatie.

Over ClubMessage

ClubMessage is de grootste zakelijke SMS provider op het gebied van bulk SMS. Klanten van ClubMessage bevinden zich in branches als horeca, transport, techniek, marketing, zorg en onderwijs. ClubMessage verkoopt producten en diensten op basis van haar eigen SMS-netwerk aan bedrijven actief op het gebied van techniek, marketing en planning. Tot de klantenkring behoren onder meer Heineken, Unilever, Philips, Radio538 en de FNV. Vanuit de twee hoofdvestigingen in Nederland en Polen worden naast deze landen producten en diensten geleverd in België, Duitsland, Groot-Brittannië en Spanje. ClubMessage bereikt wekelijks honderdduizenden mensen per SMS. Meer informatie over ClubMessage is te vinden op www.clubmessage.nl.

Voor meer informatie voor de pers

Lubbers & De Jong BV

Margriet Luttikhuizen

T: (020) 421 05 65

E: margriet@l-dj.nl

ClubMessage BV

Jeroen van Glabbeek

T: (076) 521 24 80

E: jeroen@clubmessage.net