Koninklijk Horeca Nederland

Logo Campagne Verantwoord Frituren In de afgelopen maand heeft een deskundige onafhankelijk jury zich over zo'n 50 verschillende nominaties gebogen. De vakprijs is bedoeld om het ontwikkelen van producten en shopconcepten specifiek voor het buitenhuiskanaal te stimuleren.

Het oordeel van de jury over de campagne Verantwoord Frituren: "Campagne Verantwoord Frituren is slim opgezet, getuigt van lef en zorgt voor verbetering van het bedrijfsrendement. Sterk imago-ondersteunend wat helpt de teneergang van de participatie in het kanaal tegen te gaan. Krachtig in het grote succes van aansluiting en de brede ondersteuning."

SHOPS is het grootste onafhankelijke vakblad voor het out-of-home-kanaal en verschijnt 11 keer per jaar. In de uitgave van 21 januari a.s. zal uitgebreid redactionele aandacht worden besteed aan dit winnende concept.

De campagne Verantwoord Frituren is eind maart 2004 gestart op initiatief van het Voorlichtingsbureau MVO en de sector Fastfood & IJsbedrijven van Koninklijk Horeca Nederland. Deze tweejarige campagne heeft als doel het stimuleren van het gebruik van vloeibaar frituurvet in de fastfoodsector en hiermee het imago van deze sector te verbeteren.

Lees alles over de campagne op www.friturenindehoreca.nl
---

Noot voor de redactie -