Logo Campagne Verantwoord Frituren In de afgelopen maand heeft een
deskundige onafhankelijk jury zich over zo'n 50 verschillende
nominaties gebogen. De vakprijs is bedoeld om het ontwikkelen van
producten en shopconcepten specifiek voor het buitenhuiskanaal te
stimuleren.
Het oordeel van de jury over de campagne Verantwoord Frituren:
"Campagne Verantwoord Frituren is slim opgezet, getuigt van lef en
zorgt voor verbetering van het bedrijfsrendement. Sterk
imago-ondersteunend wat helpt de teneergang van de participatie in het
kanaal tegen te gaan. Krachtig in het grote succes van aansluiting en
de brede ondersteuning."
SHOPS is het grootste onafhankelijke vakblad voor het
out-of-home-kanaal en verschijnt 11 keer per jaar. In de uitgave van
21 januari a.s. zal uitgebreid redactionele aandacht worden besteed
aan dit winnende concept.
De campagne Verantwoord Frituren is eind maart 2004 gestart op
initiatief van het Voorlichtingsbureau MVO en de sector Fastfood &
IJsbedrijven van Koninklijk Horeca Nederland. Deze tweejarige campagne
heeft als doel het stimuleren van het gebruik van vloeibaar frituurvet
in de fastfoodsector en hiermee het imago van deze sector te
verbeteren.
Lees alles over de campagne op www.friturenindehoreca.nl
---
Noot voor de redactie -
Koninklijk Horeca Nederland