20-1-2005
Mazda Euro Service 'Nieuwe Stijl'
Dertien jaar geleden was Mazda het eerste automerk dat haar klanten
een merkgebonden hulpdienst bood bij pech onderweg. Met ingang van dit
jaar is de Mazda Euro Service aanzienlijk verbeterd en vernieuwd, om
nog meer te voldoen aan de wensen van (nieuwe) klanten.
Belangrijkste wijziging betreft het nieuwe contract dat Mazda voor
deze service heeft gesloten met Europ Assistance. Vanaf nu geldt voor
alle gevallen één gezamenlijk telefoonnummer voor pech in Nederland
(ook in de woonplaats) en in het buitenland: (+31)(0)70-3337333.
De hulpverlening aan de Mazda-rijders is er 24 uur per dag en 7 dagen
per week en is aanzienlijk uitgebreid. Iedere nieuwe eigenaar krijgt
bij de aankoop van zijn nieuwe Mazda gratis drie jaar Mazda Euro
Service aangeboden.
De klant kan bij Mazda Euro Service terecht met alle gevallen van
pech: niet alleen met een eventueel technisch mankement aan de auto
maar ook met verloren, afgebroken of in de auto achtergelaten
autosleutels, een lege brandstoftank, verkeerd getankte brandstof,
starthulp en lekke banden. Indien de reparatie niet ter plekke kan
worden uitgevoerd wordt de auto getransporteerd naar de eigen
Mazda-dealer of erkend Mazda Reparateur. Als blijkt dat de reparatie
niet dezelfde dag kan worden gerealiseerd wordt er gezorgd voor een
vervangende auto.
De hulpverlening omvat bovendien alle gevallen van ruitbreuk, schade
en ongeval, zowel voor het voertuig als voor de achter het voertuig op
reis meegenomen aanhangwagen (caravan, boot, bagagewagen, etc.). Bij
een ongeval verleent Mazda Euro Service indien noodzakelijk juridische
bijstand. De buitenlanddekking omvat vrijwel alle landen op het
Europese continent.
Mazda