Mazda

20-1-2005

Mazda Euro Service 'Nieuwe Stijl'

Dertien jaar geleden was Mazda het eerste automerk dat haar klanten een merkgebonden hulpdienst bood bij pech onderweg. Met ingang van dit jaar is de Mazda Euro Service aanzienlijk verbeterd en vernieuwd, om nog meer te voldoen aan de wensen van (nieuwe) klanten.

Belangrijkste wijziging betreft het nieuwe contract dat Mazda voor deze service heeft gesloten met Europ Assistance. Vanaf nu geldt voor alle gevallen één gezamenlijk telefoonnummer voor pech in Nederland (ook in de woonplaats) en in het buitenland: (+31)(0)70-3337333.

De hulpverlening aan de Mazda-rijders is er 24 uur per dag en 7 dagen per week en is aanzienlijk uitgebreid. Iedere nieuwe eigenaar krijgt bij de aankoop van zijn nieuwe Mazda gratis drie jaar Mazda Euro Service aangeboden.

De klant kan bij Mazda Euro Service terecht met alle gevallen van pech: niet alleen met een eventueel technisch mankement aan de auto maar ook met verloren, afgebroken of in de auto achtergelaten autosleutels, een lege brandstoftank, verkeerd getankte brandstof, starthulp en lekke banden. Indien de reparatie niet ter plekke kan worden uitgevoerd wordt de auto getransporteerd naar de eigen Mazda-dealer of erkend Mazda Reparateur. Als blijkt dat de reparatie niet dezelfde dag kan worden gerealiseerd wordt er gezorgd voor een vervangende auto.

De hulpverlening omvat bovendien alle gevallen van ruitbreuk, schade en ongeval, zowel voor het voertuig als voor de achter het voertuig op reis meegenomen aanhangwagen (caravan, boot, bagagewagen, etc.). Bij een ongeval verleent Mazda Euro Service indien noodzakelijk juridische bijstand. De buitenlanddekking omvat vrijwel alle landen op het Europese continent.