Ingezonden persbericht


Gartner geeft eerste reactie op Siebel CRM OnDemand versie 6

SAN MATEO, Calif.-Januari 19, 2005- Het advies- en onderzoeksbureau Gartner heeft een zogeheten Gartner FirstTake uitgegeven over Siebel CRM OnDemand versie 6. Deze FirstTake is getiteld 'Siebel closes function gap for On-Demand CRM' en is geschreven door Joe Galvin, Vice President en Research Director van Gartner Inc.

"Wij geloven dat Siebel CRM OnDemand versie 6 de lat in de markt nog hoger legt voor hosted CRM-oplossingen", zegt Bruce Cleveland, senior vice president en general manager OnDemand en SMB.
"Door de branchespecifieke, workflow, analytische en gemakkelijk te gebruiken eigenschappen, helpt CRM OnDemand organisaties snel en tegen lage kosten succes te boeken op het gebied van verkoop, marketing en ondersteuning."

De Gartner FirstTake is te lezen op
.

Over Siebel CRM OnDemand
Siebel CRM OnDemand is een gehoste CRM-oplossing die beschikbaar is voor iedere gebruiker met toegang tot het internet voor een vast bedrag per gebruiker, per maand. Klanten kunnen Siebel CRM OnDemand snel, makkelijk en tegen zeer lage kosten inzetten zonder uitgebreide ICT-investeringen. Gehost door IBM, biedt Siebel CRM OnDemand complete verkoop-, marketing en servicefunctionaliteiten, ingebouwde analytische voorzieningen, virtueel call center technologieën, toonaangevende best practices en eersteklas dienstverlening en ondersteuning. Siebel CRM OnDemand is per direct beschikbaar. Meer informatie is te vinden op www.crmondemand.com.

Over Siebel Systems
Siebel Systems Inc. (NASDAQ: SEBL) is de toonaangevende aanbieder van zakelijke applicatiesoftware waarmee bedrijven producten en diensten aan klanten kunnen aanbieden, kunnen verkopen en service kunnen verlenen via meerdere kanalen en meerdere divisies. Met wereldwijd meer dan 4.000 klanten biedt Siebel Systems organisaties een reeks van 'best practices', CRM-toepassingen, analytische producten en bedrijfsprocessen die volledig zijn afgestemd op specifieke branches en sectoren en die zich bovendien in de praktijk ten volle hebben bewezen. Organisaties kunnen hiermee superieure klantervaringen bieden en winstgevendere relaties met afnemers onderhouden. Siebel Systems beschikt wereldwijd over kantoren in meer dan dertig landen. Meer informatie over Siebel Systems en haar klanten is te vinden op www.siebelsystems.nl.

© 1990-2005 Siebel Systems Inc. Alle rechten voorbehouden. Siebel en het Siebel-logo zijn merken van Siebel Systems Inc. en kunnen geregistreerd zijn in bepaalde landen en jurisdicties. Alle andere productnamen, merknamen, logo's en symbolen kunnen merken zijn van hun respectievelijke eigenaren.

Meer informatie
Sandra Wasseur
Senior Marketing Director Western Europe
Siebel Systems
Telefoon: 020-5401000