Gemeente Doorn


Agenda's / week 1

Commissie algemene bestuurszaken en middelen

Voorlopige agenda voor de openbare vergadering op donderdag 13 januari 2005 . Aanvang 19.30 uur in het gemeentehuis. Voorzitter W.M.M.M. Paques-de Weijer.

1. Opening

2. Vaststelling van de agenda

3. Verslag commissievergadering 25 november 2004
4. Open vragenronde voor de inwoners

5. Project versterking brandweer. Presentatie door de projectleider van de BRUL, de heer G.J. Kooij

6. Nadere besluitvorming gemeenschappelijke regeling RSD (vanuit commissie bevolking)

7. Centrale themabijeenkomsten en wijkbezoeken
8. Bestuurlijke organisatie Heuvelrug.

9. Toezeggingenlijst

10. Ingekomen stukken

11. Mededelingen van de portefeuillehouder ter informatie
12. Besluitenlijst van het College van 16, 23 en 30 november, 7, 14 en 21 december en 4 januari 2005

13. Rondvraag

14. Sluiting.

De commissiegriffier,

J.M Best

Voor de behandeling van ieder agendapunt bestaat voor de burgers de mogelijkheid het woord te voeren. Tevens is het mogelijk spreektijd te vragen voor de open vragenronde over onderwerpen die binnen de werkkring van deze commissie vallen. Degenen die hiervan gebruik willen maken dienen dit voor de aanvang van de vergadering te melden bij de commissiegriffier.

Commissie grondgebied

Voorlopige agenda voor de openbare vergadering op dinsdag 11 januari 2005 . Aanvang 19:30 uur in de raadszaal van het gemeentehuis. Voorzitter A.J. Witte-Zijlstra.

1. Opening

2. Vaststelling van de agenda

3. Verslag van de commissievergadering van 23 november 2004
4. Open vragenronde voor de burgers

5. Gemeentelijk Rioleringsplan (GRP) 2003-2007
6. Presentatie van studenten over inventarisatie openbaar groen
7. Huisvestingsverordening 2005

8. Uitbreiding NAB en Nieuwbouw aula

9. Kaderstelling nieuwe landgoederen

10. Onttrekking ventweg langs Dorpsstraat aan openbaar verkeer
11. Evaluatie nota afstoten groenstroken

12. Sterkenburgerlaan 54 - Artikel 19 lid 1 WRO delegatiebevoegdheid
13. Voorbereidingsbesluit Dorpsstraat Zuid-West
14. Ingekomen stukken en mededelingen
a. Aanvraag voorbereidingskrediet voor riool onderzoek ter plaatse van het Ludenkwartier
b. Advies inwinnen planschade-adviescommissie - Boswijklaan 5 c. Herstellen bermen- en onderhoud rijweg Sandenburgerlaan
15. Besluitenlijsten van het college

16. Rondvraag

17. Sluiting.

De commissiegriffier,

Moira Numan

Voor de behandeling van ieder agendapunt bestaat voor burgers de mogelijkheid een toelichting te geven. Tevens is het mogelijk spreektijd te vragen voor de open vragenronde over onderwerpen die binnen de werkkring van deze commissie vallen. Degenen die hiervan gebruik willen maken dienen dit voor de aanvang van de vergadering te melden bij de commissiegriffier.

NB.: de stukken liggen ter inzage in de leeskamer.