Gemeente Doorn
Agenda's / week 1
Commissie algemene bestuurszaken en middelen
Voorlopige agenda voor de openbare vergadering op donderdag 13 januari
2005 . Aanvang 19.30 uur in het gemeentehuis. Voorzitter W.M.M.M.
Paques-de Weijer.
1. Opening
2. Vaststelling van de agenda
3. Verslag commissievergadering 25 november 2004
4. Open vragenronde voor de inwoners
5. Project versterking brandweer. Presentatie door de projectleider
van de BRUL, de heer G.J. Kooij
6. Nadere besluitvorming gemeenschappelijke regeling RSD (vanuit
commissie bevolking)
7. Centrale themabijeenkomsten en wijkbezoeken
8. Bestuurlijke organisatie Heuvelrug.
9. Toezeggingenlijst
10. Ingekomen stukken
11. Mededelingen van de portefeuillehouder ter informatie
12. Besluitenlijst van het College van 16, 23 en 30 november, 7, 14 en
21 december en 4 januari 2005
13. Rondvraag
14. Sluiting.
De commissiegriffier,
J.M Best
Voor de behandeling van ieder agendapunt bestaat voor de burgers de
mogelijkheid het woord te voeren. Tevens is het mogelijk spreektijd te
vragen voor de open vragenronde over onderwerpen die binnen de
werkkring van deze commissie vallen. Degenen die hiervan gebruik
willen maken dienen dit voor de aanvang van de vergadering te melden
bij de commissiegriffier.
Commissie grondgebied
Voorlopige agenda voor de openbare vergadering op dinsdag 11 januari
2005 . Aanvang 19:30 uur in de raadszaal van het gemeentehuis.
Voorzitter A.J. Witte-Zijlstra.
1. Opening
2. Vaststelling van de agenda
3. Verslag van de commissievergadering van 23 november 2004
4. Open vragenronde voor de burgers
5. Gemeentelijk Rioleringsplan (GRP) 2003-2007
6. Presentatie van studenten over inventarisatie openbaar groen
7. Huisvestingsverordening 2005
8. Uitbreiding NAB en Nieuwbouw aula
9. Kaderstelling nieuwe landgoederen
10. Onttrekking ventweg langs Dorpsstraat aan openbaar verkeer
11. Evaluatie nota afstoten groenstroken
12. Sterkenburgerlaan 54 - Artikel 19 lid 1 WRO delegatiebevoegdheid
13. Voorbereidingsbesluit Dorpsstraat Zuid-West
14. Ingekomen stukken en mededelingen
a. Aanvraag voorbereidingskrediet voor riool onderzoek ter
plaatse van het Ludenkwartier
b. Advies inwinnen planschade-adviescommissie - Boswijklaan 5
c. Herstellen bermen- en onderhoud rijweg Sandenburgerlaan
15. Besluitenlijsten van het college
16. Rondvraag
17. Sluiting.
De commissiegriffier,
Moira Numan
Voor de behandeling van ieder agendapunt bestaat voor burgers de
mogelijkheid een toelichting te geven. Tevens is het mogelijk
spreektijd te vragen voor de open vragenronde over onderwerpen die
binnen de werkkring van deze commissie vallen. Degenen die hiervan
gebruik willen maken dienen dit voor de aanvang van de vergadering te
melden bij de commissiegriffier.
NB.: de stukken liggen ter inzage in de leeskamer.