Ingezonden persbericht

Recko, totaaloplossing voor SMS marketing

MAARSSEN, 20050111 -- Vandaag opent Recko haar deuren en introduceert 'Mobile Advertising', een uniek product waarmee winkels, bedrijven en feestorganisaties in één klap hun SMS-marketing kunnen regelen.


Wat is Recko?
Met Recko kunnen bedrijven hun klanten overal, snel en altijd per SMS op de hoogte houden van aanbiedingen of nieuwe evenementen. Recko is bijvoorbeel goed in te zetten voor de uitverkoop van een winkel of het aankondigen van een nieuw feest. Het verschil tussen Recko en normale SMS-marketingoplossingen is dat Recko met een totaaloplossing komt. Recko levert namelijk standaard mogelijkheden om aan mobiele nummers te komen.

Hoe werkt Recko?
Bedrijven krijgen een eigen keyword. Dit betekent dat consumenten zichzelf kunnen aanmelden door bijvoorbeeld "RECKO JAN" voor Jan's Modenhuis te sturen naar 3010. Het versturen naar 3010 is voor de consument normaal SMStarief. Verdere kosten liggen bij de bedrijven. Voor de consument is de dienst gratis.

Wat kost Recko?
Het prijzenmodel van Recko is simpel en niet duur. Bedrijven kunnen Recko de eerste maand gratis uitproberen. Besluiten ze langer gebruik te gaan maken van de dienst, dan betalen ze ¤ 7,50 per maand. Hier krijgen ze elke maand gratis 25 SMS-berichten voor. Versturen ze in een maand meer dan 25 SMS-berichten, dan wordt er ¤ 0,12 per bericht in rekening gebracht.


Recko is een initiatief van WebPharaoh B.V. en Mollie Media. WebPharaoh houdt zich voornamelijk bezig met internet-oplossingen voor makelaars en maatwerk. Mollie Media is een bedrijf wat gespecialiseerd is in SMS-marketing en diensten.



Ingezonden persbericht