Productschap Margarine
07.01.2005
Campagne Verantwoord Frituren wint SHOPS-prijs voor 'Beste Concept 2004'
Gisteren, donderdag 6 januari, heeft het Voorlichtingsbureau MVO en de
Koninklijk Horeca Nederland de SHOPS-prijs voor 'Beste Concept 2004'
voor de Campagne Verantwoord Frituren in ontvangst mogen nemen.
In de afgelopen maand heeft een deskundige onafhankelijk jury zich
over zo'n 50 verschillende nominaties gebogen. Met de vakprijs wil men
het ontwikkelen van producten en shopconcepten specifiek voor het
buitenhuiskanaal stimuleren.
Het oordeel van de jury over de campagne Verantwoord Frituren:
"Campagne Verantwoord Frituren is slim opgezet, getuigt van lef en
zorgt voor verbetering van het bedrijfsrendement. Sterk
imago-ondersteunend wat helpt de teneergang van de participatie in het
kanaal tegen te gaan. Krachtig in het grote succes van aansluiting en
de brede ondersteuning."
De prijs, een oorkonde, werd uitgereikt aan Claudia Oomen namens het
Voorlichtingsbureau MVO en aan Nico Koeman namens Koninklijk Horeca
Nederland.
SHOPS is het grootste onafhankelijke vakblad voor het
out-of-home-kanaal en verschijnt 11 keer per jaar. In de uitgave van
21 januari a.s. zal uitgebreid redactionele aandacht worden besteed
aan dit winnende concept.