Productschap Margarine


07.01.2005

Campagne Verantwoord Frituren wint SHOPS-prijs voor 'Beste Concept 2004'

Gisteren, donderdag 6 januari, heeft het Voorlichtingsbureau MVO en de Koninklijk Horeca Nederland de SHOPS-prijs voor 'Beste Concept 2004' voor de Campagne Verantwoord Frituren in ontvangst mogen nemen.

In de afgelopen maand heeft een deskundige onafhankelijk jury zich over zo'n 50 verschillende nominaties gebogen. Met de vakprijs wil men het ontwikkelen van producten en shopconcepten specifiek voor het buitenhuiskanaal stimuleren.

Het oordeel van de jury over de campagne Verantwoord Frituren: "Campagne Verantwoord Frituren is slim opgezet, getuigt van lef en zorgt voor verbetering van het bedrijfsrendement. Sterk imago-ondersteunend wat helpt de teneergang van de participatie in het kanaal tegen te gaan. Krachtig in het grote succes van aansluiting en de brede ondersteuning."

De prijs, een oorkonde, werd uitgereikt aan Claudia Oomen namens het Voorlichtingsbureau MVO en aan Nico Koeman namens Koninklijk Horeca Nederland.

SHOPS is het grootste onafhankelijke vakblad voor het out-of-home-kanaal en verschijnt 11 keer per jaar. In de uitgave van 21 januari a.s. zal uitgebreid redactionele aandacht worden besteed aan dit winnende concept.