PERSBERICHT
ilse start speciale zoekactie voor Azië
- bezoekers ilse verzamelen geld voor slachtoffers zeebeving -
De Nederlandse zoekmachine ilse start dinsdag 4 januari om 13.00 met ilse Azië, een speciale actie om geld in te zamelen voor Azië. Bezoekers van ilse.nl kunnen door te zoeken met ilse de slachtoffers van de zeebeving helpen. ilse stort voor elke 'zoeker per dag' 1 eurocent op Giro 555. De actie loopt tot en met vrijdag 7 januari 17.00. ilse streeft ernaar om in drie dagen ¤ 10.000,- bij elkaar te sparen.
ilse.nl is de grootste Nederlandse zoekmachine en wil haar bereik onder de Nederlandse bevolking inzetten voor de slachtoffers in Azië. Daartoe is een speciale tool ontwikkeld die de actie mogelijk maakt. Elke bezoeker telt, want elke zoekopdracht* betekent 1 eurocent voor Giro 555. Een online teller houdt de bezoeker op de hoogte van de actuele stand. Meer uitleg over de actie staat op
'ilse Azië is het initiatief van onze eigen medewerkers en wij steunen dit van harte,' zegt Paul Molenaar, algemeen directeur bij ilse media. 'ilse media stelt advertentieruimte op NU.nl en Startpagina.nl al zoveel mogelijk ter beschikking aan de promotie van Giro 555. Daarnaast willen we als bedrijf iets extra's doen voor de getroffen gebieden. We gaan voor die ¤ 10.000,- binnen drie dagen!'
* = zoekopdracht per bezoeker per dag
Over ilse media groep
ilse media is met internetportals als
Voor meer informatie
Paul Molenaar
algemeen directeur ilse media b.v.
T. 020-8404500
E. pers@ilsemedia.nl