Ingezonden persbericht

Live & Di-rect: volg Jamie, Spike, Bas en Tim vanaf Nieuwjaar

HOOFDDORP, 20041221 -- De Haagse band Di-rect is vanaf 3 januari via een eigen programma zes weken lang te volgen op TMF. Het nieuwe programma, 'Live & Di-rect', wordt drie keer per week uitgezonden op de muziekzender.


Live & Di-rect
De jongens van Di-rect zijn druk bezig met het opnemen van hun nieuwe album, welke op 18 februari zal uitkomen. Iedereen kan dit -en nog veel meer- vanaf 3 januari, zes weken lang, helemaal volgen in het nieuwe programma "Live & Di-rect op televisie bij TMF, op internet en via de mobiele telefoon. Gedurende die weken zal ook op 21 januari de nieuwe single van Di-rect in de winkels liggen. De band wil op deze manier de komst van hun nieuwe album op vernieuwende en opvallende wijze aankondigen. Uniek aan dit concept is dat de verhaallijnen en onderwerpen zullen voortleven op drie verschillende mediatypen: televisie, internet en de mobiele telefoon. Het mobiele telefoon en internet gedeelte is niet ondergeschikt aan de televisie, maar gaat verder waar de TV stopt.

Programma
Elke week zullen drie nieuwe afleveringen te zien zijn. Per week zien we hoe het nieuwe album wordt opgenomen, wat de jongens doen in hun dagelijkse leven en hoe ze het doen als ware soapies. Er wordt optimaal gebruik gemaakt van de verschillende mediatypen. Beginnend op TMF, maar via Internet en de mobiele telefoon krijg je vele extra's te zien en te horen.

Extra's
Op de websites van TMF en Di-rect (www.di-rect.com) worden geregistreerde fans via nieuwsbrieven nog eens getrakteerd op exclusief materiaal. Via deze websites en die van MSN worden bezoekers geattendeerd op de speciale Live & Di-rect site waar men meer informatie over het programma en de band kan vinden. Op mobiele telefoons zullen nieuwe tracks als ringtone beschikbaar zijn en ook een fotostory over het thema. Verder zal op de speciale website extra videomateriaal, nieuws, prijsvragen, fotostories en het uitzendschema te vinden zijn.

Over Linkin Media BV
Linkin Media® is als interactief media- & communicatiebedrijf nauw betrokken bij de creatie en realisatie van innovatieve communicatieconcepten voor tal van partijen in de sportindustrie; Kickbox.nl en mediabranche waaronder Kane, Within Temptation, Jim, Jamai, Boris en Tiësto.

Door de combinatie van TV, het Internet en mobiele communicatie is Linkin Media® in staat om effectief te communiceren met de doelgroepen van haar klanten met als resultaat dat deze doelgroepen zich meer betrokken voelen. Op deze wijze worden nieuwe klanten aangetrokken en neemt de omzet per klant toe. Naast haar activiteiten in de entertainment industrie richt Linkin Media® zich ook op de sportindustrie en de zakelijke markt.



Ingezonden persbericht