Ingezonden persbericht


Persbericht

Boek 'Marketing Sucks (and Sales, Too!)' verschenen

Van silo naar synergie -

Een plan om veel meer uit sales- en marketinginvesteringen te halen

Apeldoorn - 20 december 2004 - - Anton Press brengt het boek 'Marketing Sucks! (and Sales, Too!)' op de markt. Een leidraad voor iedereen binnen organisaties waarin goede ideeën steeds minder effectief worden, de efficiency van de marketingafdeling afneemt, marketing en sales elkaar over en weer schuld toekennen en directeuren en vele anderen binnen een organisatie gefrustreerd raken omdat winstdoelstellingen niet worden bereikt.

Het boek 'Marketing Sucks! (and Sales, Too!)' vangt deze frustratie die veelal wordt veroorzaakt doordat de marketing- en salesafdeling niet goed op elkaar aansluiten. Volgens de auteurs is er een betere manier, die zij dan ook uitvoerig vanuit hun eigen praktijkervaringen beschrijven. Wanneer marketing en sales met elkaar op één lijn zitten verbeteren de bottom-line resultaten binnen een organisatie exponentieel. En het zijn die resultaten die voor een positieve, waarneembare ommezwaai zorgen in het financiële plaatje én in de stemming binnen de organisatie. Elementen die uiteindelijk niet alleen worden gewaardeerd binnen de 'board room' en wandelgangen, maar zeker ook door de klant.

De auteurs

Fred Janssen is momenteel werkzaam als Vice President Field Marketing EMEA bij FileNet BV, toonaangevend leverancier van Enterprise Content Management (ECM) en Business Process Management (BPM) oplossingen. Tom Marx is president van The Marx Group, een organisatie op het gebied van business strategieën en full-service marketing-communicatie (San Rafael, Californië, USA). Tom Herndon is bij dezelfde organisatie vice-president en relationships manager.

Het Engelstalige boek telt 168 pagina's en is voor $25.99 te bestellen via Amazon.com.

ISBN: 0963046446

Voor redactionele informatie, een recensie-exemplaar of een interview met de auteurs:

Influx PR - Margienke Bos en/of Gerline van Wijnen. Telefoon: 055-3663034. E-mail: margienke/gerline@influx-pr.com.