Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

MEEST COOLE MERKEN GEBUNDELD IN COOLBRANDSBOEK

Amsterdam, 16 december 2004 -- De meest coole merken zijn gebundeld in de eerste editie van het CoolBrands boek, dat nu is verschenen. Het boek is de weerslag van de CoolBrands(c)-verkiezing in Nederland, die glansrijk gewonnen is door Apple, dat met twee merken (Apple en iPod) vertegenwoordigd was in de top drie. CoolBrands Nederland is de initiatiefnemer van deze verkiezing en het CoolBrands boek. Doel van beide initiatieven is het geven van inzicht in de merken die op dit moment in Nederland als cool worden ervaren. In het CoolBrands boek zijn natuurlijk alle feiten over de wedstrijd te vinden, maar daarnaast zijn ook uitgebreide profielen opgenomen van de meest coole merken, een omschrijving van het merk aan de hand van 'Cool Stuff & Pay-offs', 'Cool Vibes' en 'Sheer Wins & New Coolness'. Ook wordt ingegaan op de vraag wat merken nu wel of niet cool maakt, waarbij onder andere wordt gelet op criteria als authenticiteit, uniciteit, geloofwaardigheid, innovatief, onderscheidend design, het hebben van 'fans' en originaliteit. Het boek is een must have voor ieder die wil weten wat cool is in Nederland en waarom!

Het CoolBrands boek is te koop voor 29,95 Euro bij de betere boekhandel. Het ISBN nummer is 0-9547510-3-5. Informatie over het boek is te vinden op www.coolbrands.org.

/ / / /



Ingezonden persbericht