Ingezonden persbericht

Nieuwe dienstverlening voorziet in outsourcings behoefte telefonieomgeving

CAPELLE AAN DEN IJSSEL, 20041214 -- De nieuwe OneNet dienstverlening van TeleSpectrum Managed Voice Services B.V., leverancier van communicatienetwerken en diensten voorziet in de groeiende behoefte om de bedrijfstelefonie-omgeving volledig uit te besteden tegen een vast bedrag per maand per werkplek. Hiervoor wordt gebruik gemaakt van IP-technologie.


Het hart van de dienstverlening OneNet wordt gevormd door twee centraal geplaatste telefonieservers, die voorzien zijn van een op het bedrijfsleven afgestemd pakket telefoniefunctionaliteiten. Gebruikers kunnen beschikken over een standaard telefoniefunctionaliteit, voicemail, PC bediening enz, maar ook geavanceerde opties, zoals call center technologie, computer telefonie intergratie, unified messaging en conferencing, behoren tot de mogelijkheden. Door middel van gegarandeerde IP-verbindingen worden deze functionaliteiten beschikbaar gesteld aan de klanten. Investeren in een eigen bedrijfstelefoonsysteem, alsmede dure serviceovereenkomsten en systeem upgrades worden hierdoor overbodig.

Bij de ontwikkeling van de OneNet dienstverlening is er onderzoek verricht naar de wensen en behoeften van het Nederlandse bedrijfsleven om naast de data-omgeving de bedrijfscommunicatie uit te besteden, zodat men zich kan richten op de core-business van de organisatie.
TelephonyConnect, uitbesteding van telefonie, biedt organisaties de mogelijkheid geheel naar eigen wens de bedrijfstelefonie-omgeving in te richten, waarbij tevens de mogelijkheid bestaat om het bestaande bedrijfstelefoonsysteem te integreren binnen de nieuwe dienstverlening. Zo worden reeds gedane investeringen in eigen bedrijfstelefoonsystemen beschermd.

Alles-in-één concept

Door totale uitbesteding van de bedrijfstelefonie-omgeving wordt het beheer van telefonie uit handen genomen en op afstand door technische specialisten professioneel uitgevoerd. Verhuizingen, wijzigingen of toevoegingen kunnen direct worden uitgevoerd waarbij de telefonie-omgeving desgewenst uitgebreid kan worden met meerdere telefoniefunctionaliteiten.
Voert de klant bepaalde taken toch liever zelf uit dan kan dat door middel van een webinterface.

Met TelephonyConnect heeft de klant geen zorgen meer over de bedrijfscommunicatie-omgeving en krijgt de klant de beschikking over de modernste technologie op elke werkplek.

Er bestaan twee mogelijkheden voor uitbesteding van telefonie:
* TelephonyConnect - Huur
Klanten betalen een vaste prijs per maand per toestel. Deze prijs is inclusief de gewenste telefoniefunctionaliteit, benodigde verbindingen en telefoontoestel.
* TelephonyConnect - Koop
Klanten kunnen de toestellen aanschaffen en betalen een vast bedrag per maand voor telefoniefunctionaliteiten en de benodigde verbindingen.

Telefonieverkeer

TeleSpectrum Managed Voice Services handelt naar wens van de klant het telefonieverkeer af waardoor er besparingen ontstaan op de telefoonkosten. TelephonyConnect is uitermate geschikt voor organisaties met meerdere vestigingen en voor thuiswerkers; het onderlinge telefoonverkeer is hiermee kosteloos.

Zonder zorgen

De klant heeft toegang tot één centrale helpdesk die 24 uur per dag bereikbaar is. Door middel van een toets op het toestel staat de klant direct in verbinding met een technisch specialist. Hierdoor zullen problemen snel en deskundig afgehandeld worden.

De klant heeft een duidelijk inzicht in de maandelijkse kosten, want alle kosten voor uitbesteding, telefonieverkeer en verbindingen worden overzichtelijk vermeld op één gespecificeerde factuur, die zelfs dagelijks on-line te bekijken is.

Voortaan heeft de klant slechts één aanspreekpunt voor de bedrijfscommunicatie-omgeving. Of het nu gaat om ISDN-lijnen, dataverbindingen of internet access TeleSpectrum Managed Voice Services managed de bedrijfskritische omgeving van elke organisatie.

TeleSpectrum Managed Voice Services

TeleSpectrum Managed Voice Services is opgezet door TeleSpectrum Telecommunicatie B.V., leverancier van oplossingen op het gebied van tele- en datacommunicatiesystemen. TeleSpectrum is sinds 1995 opgeklommen tot één van de meest toonaangevende partijen binnen de telecommunicatie- en ICT-branche in Nederland. Van basis communicatiebehoeften tot turn-key oplossingen op het gebied van o.a. Customer Contact Centers, CTI, VoIP, Unified Messaging en intelligente datanetwerken.




Ingezonden persbericht