Verlengingskosten inschrijving als woningzoekende
In vrijwel de gehele regio Utrecht wordt voor de jaarlijkse verlenging van
de aanvraag voor woonruimte administratiekosten in rekening gebracht. Voor
woningzoekenden die staan ingeschreven in de Gemeente Nieuwegein zal dat
vanaf 1 januari 2005 ook het geval zijn. Deze kosten worden gelijk gesteld
met de overige inschrijfpunten in de regio Utrecht en zullen ¤ 9,- per jaar
bedragen. Op het formulier dat men jaarlijks ontvangt voor het verlengen van
de inschrijving kunt u een doorlopende machtiging afgeven. Afdeling Wonen
van de Gemeente Nieuwegein zal dan ieder jaar de administratiekosten
automatisch van uw rekening afschrijven. Voordat de kosten van de rekening
worden afgeschreven ontvangt u het verlengformulier waarop u kunt aangeven
of u de inschrijving wilt verlengen of beëindigen. Bij beëindiging van uw
inschrijving vervalt uiteraard uw doorlopende machtiging.
Heeft u nog vragen dan geven de medewerkers van afdeling Wonen u graag
uitleg. Het loket Wonen is dagelijks geopend van 8.30 tot 13.00 uur en op
woensdag van 8.30 tot 20.00 uur. Telefonisch is men tijdens deze
openingsuren bereikbaar op het telefoonnummer 030-607 18 85.
Invoerdatum 14-12-2004
Gemeente Nieuwegein