Ryanair

News Release

13.12.04

RYANAIR'S klantenservicestatistieken voor november 2004

Ryanair, Europa's Nr.1 low fares airline, presenteert hierbij haar klantenservice-statistieken van november 2004. Ryanair heeft zichzelf verplicht gesteld iedere maand de consumentenstatistieken te publiceren. Deze bevestigen bovendien keer op keer dat Ryanair ook Nr.1 is op het gebied van klantenservice.


* 93 % van alle 15,167 Ryanair vluchten in november arriveerden op tijd.

* Ryanair zet de standaard als Nr.1 op-tiid maatschappij en blijft in 2004 de maatschappij met de minste annuleringen.
* Het aantal geregistreerde klachten is minder dan 1 (0,44) klacht per 1.000 passagiers.

* Verloren gegane bagage is minder dan 1 (0,53) tas per 1.000 passagiers.

KLANTENSERVICESTATISTIEKEN - NOVEMBER 2004 2003 2004 Op-tijd vluchten* 92% 93% Klachten per 1.000 passagiers 0.44 0.44 Bagage klachten per 1.000 passagiers 0.54 0.53 Klachten afgehandeld in 7 dagen 100% 99%


* Cijfers gevalideerd door CAA