PERSBERICHT
CEO DES TOMBE VERTREKT BIJ VERITATE COMPANY
Amsterdam, 13 december 2004. Jan Willem des Tombe, Chief Executive Officer en mede oprichter van E-marketing bedrijf Veritate Company verlaat het bedrijf op eigen initiatief per 31 december 2004 aanstaande. Des Tombe zegt het bestuur van Veritate Company na 5 succesvolle jaren op te geven om andere persoonlijke en zakelijke ambities na te kunnen streven. Veritate biedt hem, in de huidige setting, onvoldoende mogelijkheden om dat te doen. Het management team en de aandeelhouders van Veritate Company buigen zich nog over het invullen van de portefeuille van des Tombe.
Over Veritate Company
Veritate Company, opgericht in 2000, is marktleider in Nederland in het doelgericht versturen van grote aantallen (commerciële) e-mail berichten. Veritate Company levert daartoe de eigen software VeritateMail en ook strategisch advies en ondersteuning in het ontwerpen en verzenden van e-mail nieuwsbrieven en -campagnes. Daarnaast helpt Veritate Company haar opdrachtgevers bij het ontwikkelen van maatwerk softwareoplossingen op het gebied van e-mail marketing, e-mail publishing en e-crm. Veritate werkt voor circa 130 leidende Nederlandse bedrijven en organisaties en verstuurt namens deze klanten jaarlijks enkele honderden miljoenen e-mail berichten. Check
Over Jan Willem des Tombe
Jan Willem des Tombe (1968) is CEO en mede oprichter van Veritate Company.
Des Tombe studeerde economie en was marketeer bij multinationals in de Fast Moving Consumer Goods-industrie, waaronder ReckittBenckiser. De kennis en ervaring van Jan Willem spitst zich toe op consumentenmarketing met een focus op Efficient Consumer Response (ECR) en Customer Relationship Management (CRM). Met Veritate Company heeft hij succesvol de vertaalslag gemaakt van klassieke (direct)marketing naar interactieve (e)marketing. In de periode 2000 -2004 heeft hij Veritate Company uitgebouwd van idee naar onbetwist marktleiderschap. Naast zijn activiteiten bij Veritate is des Tombe actief met het adviseren van, en participeren in veelbelovende e-marketing initiatieven.
Einde persbericht.
Voor meer informatie (