PERSBERICHT
IDG Communications Nederland lanceert Play
Haarlem, 8 december - Play, het nieuwe tijdschrift over home entertainment, verschijnt 10 december. Play laat de lezer zien hoe hij snel en eenvoudig meer profijt en plezier heeft van home entertainment. Denk aan films kopiëren, het inrichten van de huiskamer voor een optimale geluidservaring, tips bij de aanschaf van home cinema sets en flat screen tv's, tests van gameconsoles, de introductie van Windows Media Center, reviews van films, muziek en games, informatie over draadloze netwerken et cetera. Play linkt als enige lifestyle-magazine home entertainment aan praktisch computergebruik.
Het doel van Play is de lezer meer plezier te laten beleven aan home entertainment. Niet de apparatuur maar de beleving moet centraal staan! Mensen verlangen thuis topkwaliteit tijdens het genieten van muziek, films, games en andere home entertainment activiteiten.
"Als de behoeftes van consumenten toenemen en tegelijkertijd alle partijen in de markt vechten om dominantie, is de tijd meer dan rijp voor een goede, onafhankelijke informatiebron. De lezer heeft juist nu behoefte aan inspirerende en praktische verhalen over dit onderwerp. Hoogste tijd dus voor Play", aldus Eric Verweij, hoofdredacteur.
Onderwerpen in het eerste nummer van Play zijn o.a.:
- Plasma vs LCD tv's
- Kopieer je film-dvd's
- TV op je PC
- Windows Media Center, eindelijk alles in één
- Digitale televisie, wanneer moet je overstappen?
- Home cinemasets tot ¤ 300,- getest.
- Reviews van films, muziek en games.
- Welke gameconsole moet je aanschaffen?
- Test: snacks voor tijdens het gamen
- Hoe stel je je luidsprekers optimaal op?
- Column van Winston Gerschtanowitz
Facts:
- Play; tijdschrift over home entertainment
- Oplage: 70.000 exemplaren
- Distributie: losse verkoop
- Prijs: ¤ 2,95
- Verschijningsdatum: vrijdag 10 december
Het portfolio van IDG Communications Nederland
Consumentenmerken - Computer!Totaal, Tips & Trucs, ZOOM Magazine, GamePro, PC Zone Benelux en Gamez.nl. Businessmerken - ComputerPartner, InfoWorld.nl, WebWereld.nl en Virusalert.nl (exploitatie voor derden). IDG Communications Nederland is een vestiging van de International Data Group (IDG), 's werelds meest toonaangevende uitgeverij en onderzoeksinstelling in de ICT-branche. Meer dan 120 miljoen mensen lezen één of meer van IDG's 300 ICT-tijdschriften en -kranten, die in meer dan 85 landen worden uitgegeven. Andere producten en diensten die IDG wereldwijd aanbiedt, zijn ruim 330 websites, 470 onderzoekprogramma's voor verschillende (ICT) marktsegmenten en de organisatie van 168 technologie gerelateerde beurzen en conferenties. Meer informatie over IDG en IDG Communications Nederland treft u aan op
---
Noot voor de redactie (
Ingezonden persbericht