Ingezonden persbericht
Persbericht
ORACLE(R) SERVICE BIEDT BEDRIJVEN BETER INZICHT IN INFORMATIE OP HET GEBIED VAN KLANTMANAGEMENT, -BEHOUD EN -TEVREDENHEID
Optimale informatie zorgt voor meer omzet, minder kosten en verbetering van operationele effectiviteit
ORACLE® OPENWORLD, San Francisco, 7 december 2004 Oracle breidt de mogelijkheden voor klantenservice uit met de release van Oracle Service 11i.10. Hiermee kunnen bedrijven effectiever en efficiënter opereren en betere zakelijke beslissingen nemen. De oplossing zorgt er op unieke wijze voor dat de kanalen die gebruikt worden om service te verlenen, inclusief het web, de contactcentra en field service, op één lijn zitten. Oracle Service 11i.10 geeft bedrijven de beschikking over een enkel, allesomvattend klantenoverzicht.
Een volledig overzicht van de klantgegevens vereist een centrale applicatie die service-informatie verbindt met verkoop, marketing, leveranciers, human resources en financiële processen. Als onderdeel van de Oracle E-Business Suite is Oracle Service 11i.10 gebouwd volgens een enkel datamodel. Dit model zorgt ervoor dat informatie uit alle toepassingen bereikbaar is. Hierdoor kunnen vragen van de klant beter behandeld worden, kan sneller een oplossing geboden worden en wordt de klanttevredenheid verhoogt.
Klik op onderstaande link voor het complete persbericht:
http://www.oracle.com/corporate/press/2004_dec/open02.html
Oracle
Oracle is 's werelds grootste leverancier van bedrijfssoftware.